Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 899/2023/018 Usługi zabezpieczenia fizycznego ochrony osób i mienia na lata 2024-2025.

Przetargi MZK Gorzów Wielkopolski
Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim
Termin:
Zamieszczenia : 27-11-2023 14:17:00
Składania : 08-12-2023 09:00:00
Otwarcia : 08-12-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


1.1.        Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania jeśli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

1.2.        Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

1.3.        Informację o unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieści na Platformie Zakupowej.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 3 FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY.docx docx 32.87 2023-11-27 14:17:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 OPZ ochrona 2024-2025.pdf pdf 273.84 2023-11-27 14:17:00 Przedmiot zamówienia
załącznik 2 Specyfikacja zamówienia.pdf pdf 265.82 2023-11-27 14:17:00 Przedmiot zamówienia
załacznik nr 4 wykaz.docx docx 23.82 2023-11-27 14:17:00 Kryterium
załącznik 2a wzór umowy (zad. 1).pdf pdf 260.48 2023-11-27 14:17:00 Kryterium
załacznik nr 2b wzór umowy (zad. 2).pdf pdf 287.84 2023-11-27 14:17:00 Kryterium
załącznik nr 2c wzór umowy (zad. 3).pdf pdf 246.03 2023-11-27 14:17:00 Kryterium
załącznik 2d- umowa powierzenia danych RODO.pdf pdf 182.69 2023-11-27 14:17:00 Kryterium
załacznik nr 4 wykaz v2.docx docx 23.93 2023-12-06 13:32:52 Publiczna wiadomość
załącznik 2 Specyfikacja zamówienia v2.pdf pdf 266.15 2023-12-06 13:32:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-13 07:35 Przetargi MZK Gorzów Wielkopolski Zamawiający informuje, że w postępowaniu została wybrana oferta Wykonawcy Agencja Detektywistyczna i ochrony "JOKER" sp. z o.o., Al. Wielkopolska 36, 60-608 Poznań, NIP: 778-004-10-81 w kwocie 1.036.547,65 zł netto
2023-12-06 13:32 Przetargi MZK Gorzów Wielkopolski Zamawiający informuje, że zapis pkt. 7.3( 7.3.9.) specyfikacji zamówienia otrzymuje nowe brzmienie:
Wykaz usług ( związanych z przedmiotem zamówienia) zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej 1 usługę związana z przedmiotem zamówienia (tj. fizyczna ochrona osób i mienia, konwojowanie gotówki i biletów oraz monitoring kas biletowych i obiektów) o wartości co najmniej 250.000 zł brutto każda wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie załącznik nr 4).
Zamawiający potwierdza, że kryterium oceny ofert mają spełnić warunek: Zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał lub
wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej 1 usługę związana z przedmiotem zamówienia (tj. fizyczna
ochrona osób i mienia, konwojowanie gotówki i biletów oraz monitoring kas biletowych i obiektów) o wartości co
najmniej 250.000 zł brutto każda wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i podmiotów na rzecz których usługi
te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

załacznik nr 4 wykaz [...].docx

załącznik 2 Specyfik [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługi zabezpieczenia fizycznego ochrony osób i mienia na lata 2024-2025. Przedmiotem zamówienia są usługi ochroniarskie w ramach: zadanie 1 - fizyczna ochrona osób i mienia, zadanie 2 - konwojowanie gotówki i biletów, zadanie 3 - monitoring kas biletowych i obiektów. Przedmiot zamówienia jest niepodzielny – oferta składana przez Wykonawcę musi obejmować wszystkie zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1. Specyfikacja zamówienia opisano w załączniku nr 2. Formularz ofertowy stanowi załącznik nr 3.

Załącznik nr 3 FORMU [...].docx

Załącznik nr 1 OPZ [...].pdf

załącznik 2 Specyfik [...].pdf

1 usługa Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim
Kostrzyńska 46
66-400, Gorzów wielkopolski
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie Wykonawcy 10% Wykonawca, który wykaże się doświadczeniem w postaci największej ilości usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) o wartości minimum 250.000 zł, każda wraz z potwierdzeniem jej należytego wykonania, uzyska 10 pkt. Bardzo proszę o wpisanie wartości we właściwym polu oraz wypełnienie i załączenie wykazu wykonanych usług (załącznik nr 4). Ponadto Wykonawca jest zobowiązany dołączyć dowody potwierdzające, że zamówienia wskazane w tabeli zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

załacznik nr 4 wykaz [...].docx

(0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty realizacji usługi ponosi Wykonawca. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Nr rachunku bankowego - Rachunek bankowy o o numerze ……………………………………… znajduje się w wykazie podmiotów o których mowa w art. 96b ust.1 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Należy podać nr rachunku bankowego, na który następować będzie zapłata za wykonaną usługę, zgodnie z treścią faktury. (0)
5 Faktury elektroniczne - Wykonawca będzie / nie będzie wysyłał ustrukturyzowane faktury elektroniczne oraz inne ustrukturyzowane dokumenty elektroniczne związane z realizacją zamówień publicznych do zamawiającego za pośrednictwem systemu teleinformatycznego tj. platformy - zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym. Proszę wpisać: "będzie"/ "nie będzie". (0)
6 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić. (0)
7 Mechanizm podzielonej płatności - Do rozliczeń w ramach niniejszej usługi stosowany będzie mechanizm podzielonej płatności w rozumieniu Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
8 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
9 Wzór umowy - Złożenie oferty jest równoznaczne z zaakceptowaniem załączonego wzoru umowy na - na każde zadanie osobno oraz powierzenia danych osobowych (łącznie 4 umowy). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".

załącznik 2a wzór um [...].pdf

załacznik nr 2b wzór [...].pdf

załącznik nr 2c wzór [...].pdf

załącznik 2d- umowa [...].pdf

(0)
10 Warunki udziału w postępowaniu - Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w załączniku nr 2 w punktach od 7.1 do 7.3.11. Proszę potwierdzić wpisując "Spełniam" oraz dołączyć wymagane dokumenty. (Zamawiający wymaga załączenia wymaganych dokumentów) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 431