Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-11-2023 10:50:00 |
Składania : | 06-12-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Gmina Żukowo Żukowo, 28 listopada 2023 r.
ul. Gdańska 52
83-330 Żukowo
Wykonawcy
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 130.000 ZŁ NETTO
Dot. „powierzenia wykonawcy zastępczemu usunięcia wad i usterek powstałych w wyniku realizacji zadania pn. „Kompleksowa modernizacja budynku szkoły podstawowej w Leźnie”
ZAPYTANIE OFERTOWE
Burmistrz
Gminy Żukowo działając w imieniu Zamawiającego (Gminy Żukowo) zaprasza do składania
ofert dla przedmiotowego zadania na podstawie załączonego do niniejszego zapytania
opisu technicznego.
Przy ustalaniu
ceny ofertowej należy skalkulować wykonanie wszystkich prac budowlanych wymienionych
w załączniku nr 1. Zamówienie będzie realizowane środkami własnymi wykonawcy (kadra,
maszyny i urządzenia) z materiałów zakupionych
i dostarczonych przez wykonawcę. Składający ofertę winni przewidzieć koszt
wszystkich prac, niezbędnych do wykonania zamówienia. Określenie przedmiotu
zamówienia przedstawiono załączniku nr 1
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Termin wykonania prac objętych przedmiotowym zamówieniem – do 120 dni od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że prace w zakresie prawidłowości funkcjonowania systemu ogrzewania obiektu wykonawca będzie zobowiązany wykonać niezwłocznie po zawarciu umowy. Planowany termin podpisania umowy – grudzień 2023 r.
Niniejsze
zamówienie dotyczy robót budowlanych o wartości poniżej 130.000,00 zł
i w związku z tym nie stosuje się przepisów ustawy prawo zamówień publicznych. Gmina
Żukowo zastrzega sobie prawo do niepodpisania umowy na wykonanie przedmiotu
zamówienia w przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej będzie przekraczała
możliwości finansowe Gminy Żukowo lub w innych przypadkach nieprzewidzianych w
chwili wystosowania niniejszego zapytania. Cena podana w ofercie wykonawcy
traktowana będzie jako cena ryczałtowa w rozumieniu odpowiednich przepisów
prawa.
Do oferty proszę dołączyć:
1) aktualny dokument dopuszczający do obrotu prawnego (KRS lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej),
2) formularz ofertowy.
Ofertę prosimy złożyć do dnia 6 grudnia 2023 r. do godz. 12:00 w formie elektronicznej poprzez niniejszą platformę zakupową.
Załącznik nr 1
1. Przedmiotem zamówienia jest powierzenie
wykonawcy zastępczemu usunięcia wad
i usterek powstałych w wyniku realizacji zadania pn. „Kompleksowa modernizacja budynku szkoły podstawowej w Leźnie”
2. Wady i usterki w robotach budowlanych obejmują:
1) Uszkodzenie kondensatorów pomp olejowych
2) Uszkodzenia elewacji (odpadanie, zmiana koloru struktury)
3) Brak urządzeń umożliwiających sterowanie kotłownią i dostępem do danych diagnostycznych
4) Brak wyposażenia każdego z przewodów kominowych w punkt pomiaru spalin
1. Wykonawca
dokona wyceny zakresu robót i prac objętych zamówieniem w oparciu
o wizję w terenie, którą można indywidualnie umówić z Dyrektorem zarządzającym szkołą
– tel. do kontaktu 58 681 86 94.
2. Na czas prowadzenia robót budowlanych wykonawca zobowiązany jest do urządzenia i zabezpieczenia terenu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania porządku na terenie objętym robotami i usuwaniem odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3. Za wykonanie przedmiotu zamówienia przewidziano wynagrodzenie ryczałtowe. Wykonawca decyduje o przyjęciu określonych podstaw do ustalenia nakładów rzeczowych i odpowiada za prawidłowe określenie ilości robót oraz za sposób wyliczenia wynagrodzenia ryczałtowego.
4. Zgodnie z obowiązującym stanem prawnym dla zastosowanych produktów należy stosować przepisy norm zharmonizowanych. Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania produktów odpowiadających aktualnie obowiązujących w tym zakresie przepisom.
5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył wszystkie materiały i urządzenia. Użyte materiały muszą być fabrycznie nowe, posiadać stosowne certyfikaty i atesty oraz spełniać normy przewidziane przepisami prawa.
6. Po wykonanych robotach wykonawca uporządkuje teren, na którym były prowadzone roboty i ewentualnie teren przyległy jeżeli był wykorzystany podczas realizacji robót.
7. Po zakończeniu robót budowlanych wykonawca zastępczy sporządzi kosztorys powykonawczy.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 58 685 83 79
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty