Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.271.49.2023 Zapewnienie opieki zwierzętom z terenu Gminy Miasto Zgierz oraz zapobieganie bezdomności zwierząt na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2024 r.

Anna Roszuk
Gmina Miasto Zgierz Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 06-12-2023 13:38:00
Składania : 14-12-2023 10:45:00
Otwarcia : 14-12-2023 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1_SWZ.pdf pdf 352.72 2023-12-06 13:38:00 Postępowanie
2_Opis_przedmiotu_zamowienia_cz_I.pdf pdf 201.57 2023-12-06 13:38:00 Postępowanie
3_Dotyczy_czesci_I.zip zip 279.57 2023-12-06 13:38:00 Postępowanie
4_Opis_przedmiotu_zamowienia_cz_II.pdf pdf 234.86 2023-12-06 13:38:00 Postępowanie
5_Dotyczy_czesci_II.zip zip 245.88 2023-12-06 13:38:00 Postępowanie
6_Druki_wspolne.zip zip 198.77 2023-12-06 13:38:00 Postępowanie
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 127.5 2023-12-14 12:37:23 Publiczna wiadomość
Uniewaznienie_postepowania.pdf pdf 122.74 2023-12-19 13:45:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-19 13:45 Anna Roszuk Informacja o unieważnieniu postępowania - dotyczy części I i II.

Uniewaznienie_postep [...].pdf

2023-12-14 12:37 Agnieszka Sobczak Informacja z otwarcia ofert

Informacja_z_otwarci [...].pdf

2023-12-14 10:45 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 1 110 800,00 zł, w tym na część I - 936 800,00 zł, na część II - 174 000,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 258