Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-12-2023 11:37:00 |
Składania : | 11-12-2023 11:36:00 |
Otwarcia : | 11-12-2023 11:41:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:
Wykonaniu, dostawie i montażu elementów identyfikacji wizualnej w pomieszczeniach obsługi Klienta w siedzibie Spółki (podświetlane logo, napisy 3D, fototapety) Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 606 813 503
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-18 09:35 | Paweł Grześkowiak |
Zamawiający
uprzejmie
informuje,
że
w
przedmiotowym
postępowaniu
wpłynęły
3
oferty. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma: SIMGRAF Szymon Czyż 62-030 Luboń, Łączna 16D NIP 7831674207, której wartość dla części I zamówienia: "Wykonanie, dostawa i montaż elementów identyfikacji wizualnej w pomieszczeniach obsługi Klienta w siedzibie Spółki (podświetlane logo, napisy 3D)" wynosi" 4170,00 zł netto (słownie: cztery tysiące sto siedemdziesiąt zł 00/100 netto). Postępowanie dla Części II zamówienia: "Wykonanie, dostawa i montaż fototapet " Zamawiający unieważnił. |
2023-12-07 11:20 | Paweł Grześkowiak |
Zamawiający
uprzejmie
informuje,
iż
w
przedmiotowym
postępowaniu
wpłynęły
następujące
pytania: "Dzień dobry, miałbym kilka pytań/próśb: 1. proszę o wskazanie miejsc (mogą być zdjęcia) pod kaseton, litery oraz tapety 2. proszę o zweryfikowanie wymiarów kasetonu (w PDF jest tylko wymiar: 95x 4,3 cm) 3. proszę o wskazanie miejsca przyłącza do prądu pod kaseton 4. czy posiadają Państwo pliki źródłowe grafik pod fototapety?" Z uwagi na powyższe uprzejmie informuję: ad. 1 miejsca montażu podświetlanego logo, fototapet oraz liter zostało zobrazowane w dołączonych plikach z wizualizacjami (wewnątrz budynku). Montaż kasetonu (dolna krawędź kasetonu na wysokości ok 180 cm od poziomu podłogi). Montaż liter: "Biuro Obsługi Klienta" (górny wiersz napisu na wysokości ok 250 cm od poziomu podłogi); "Wyjście" (na wysokości ok 300 cm od powierzchni podłogi); "Kancelaria" (na wysokości ok 200 cm od powierzchni podłogi). Montaż fototapet - górna krawędź fototapety na wysokości ok 250 cm od powierzchni podłogi. ad. 2 Prawidłowe wymiary kasetonu: 95 x 43 cm ad. 3 zasilanie elektryczne do podświetlenia kasetonu wyprowadzone ze ściany na wysokości 195 cm od poziomu podłogi ad. 4 Tak, posiadamy pliki źródłowe do wydruku fototapet. Ponadto Zamawiający informuje o możliwości wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego (ul. Matejki 57, Poznań ) w celu zapoznania się z warunkami montażu elementów przedmiot zamówienia. Wizja możliwa jest po uprzednim umówieniu godziny spotkania pod nr tel. 606 813 503. Z poważaniem Paweł Grześkowiak ZKZL sp. z o.o. |
Komunikaty