Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-12-2023 13:50:00 |
Składania : | 13-12-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 13-12-2023 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Znak sprawy RGKOŚ.271.6.2023
1.
Zamawiający: Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006
Nowa Słupia
Działając na podstawie Zarządzenia Nr 13/2022 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 31.01.2022 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 23/2021 Burmistrza Miasta i gminy nowa Słupia z dnia 04.02.2021 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Nowa Słupia zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł/netto w Urzędzie Miasta i Gminy Nowa Słupia zapraszam do złożenia oferty na:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
„Wynajem i serwis kabin sanitarnych w ilości 2 sztuk, zlokalizowanych w Nowej Słupi
przy ul. Świętokrzyskiej (1szt.) i ul. Opatowskiej (1szt.).”
Wymagany termin związania ofertą 30 dni.
3. Warunki udziału:
3.1 Wymagany termin realizacji zamówienia od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
3.2 Inne warunki udziału w postępowaniu:
Kabina musi być wyposażona w:
1) Szczelny zbiornik na fekalia z wentylacją,
2) Deskę sedesową,
3) Pisuar połączony ze zbiornikiem fekalnym,
4) Wentylację o obiegu grawitacyjnym,
5) Podłogę zmywalną, antypoślizgową,
6) Papiernik,
7) Zamek wewnętrzny.
Kabina powinna być serwisowana minimum jeden raz w tygodniu, a serwis powinien polegać na:
1) Opróżnianiu i odkażaniu zbiornika fekalnego,
2) Umyciu i odkażeniu kabiny środkami dezynfekującymi,
3) Uzupełnieniu papieru toaletowego,
4) Dokonywaniu napraw drobnych uszkodzeń.
Jeżeli Wykonawca wykonuje przedmiot umowy w sposób wadliwy lub sprzeczny z umową, Zamawiający wezwie go do zmiany sposobu wykonania. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu Zamawiający może od umowy odstąpić w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach albo powierzyć poprawienie lub dalsze wykonanie przedmiotu umowy innej osobie na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy.
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za terminowe wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
3.3. Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty:
- formularz ofertowy (załącznik nr 1 do „Zapytania ofertowego” z dnia 07.12.2023 r.),
- zaakceptowane warunki projektu umowy (zaparafowany) (załącznik nr 2 do „Zapytania ofertowego” z dnia 07.12.2023 r.),
- o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, przez co rozumie się wykonanie co najmniej 1 usługi polegającej na wynajmie i serwisie kabin sanitarnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (należy do oferty załączyć referencje),
- klauzula RODO.
4. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium / kryteriami:
Cena – najniższa cena.
5. Dodatkowe informacje:
5.1. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami
w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za
wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na
realizację zadania.
5.2. Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.
W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady
konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również
zwracać się
z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.
5.3. Sprawdzanie wiarygodności ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
5.4. Płatność z tytułu realizacji umowy zostanie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje z chwilą obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Faktura obejmować będzie zapłatę za należycie wykonaną usługę.
6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem niniejszej platformy zakupowej, wraz z wymaganymi załącznikami w terminie do dnia 13.12.2023 r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi 13.12.2023 r. o godz. 10.10.
Uwaga:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2) Kwestionariusz przesyłany drogą e-mail - po podpisaniu powinien być zeskanowany i dopiero w takiej formie przesłany.
2023-12-18 10:56 | Justyna Górecka | W załączeniu wybór oferty. |
Komunikaty