Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-12-2023 11:56:00 |
Składania : | 15-12-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 15-12-2023 09:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
2. Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Zarządzania Kryzysowego, ul. Grudziądzka 9-15, 85-130 Bydgoszcz
3. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Konserwacja urządzeń alarmowych Centralnego Systemu Alarmowania miasta Bydgoszczy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz przepisami i normami dotyczącymi ochrony przeciwporażeniowej, odgromowej i prawa budowlanego. Opis przedmiotu zamówienia i zestawienie urządzeń podlegających konserwacji bieżącej i okresowej zawiera załączony projekt umowy. Ilość urządzeń alarmowych może ulec zwiększeniu w ciągu roku o 5 szt.
2) Przeprowadzenie przeglądu urządzeń Radiowej Sieci Koordynacji Ratownictwa „GOPŁO” w mieście Bydgoszczy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i wykazem urządzeń do przeprowadzenia przeglądu, które są zawarte w załączonym projekcie umowy. Ilość urządzeń RSKR „GOPŁO” może ulec zwiększeniu w ciągu roku o 5 szt.
4. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) dysponowania pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zaświadczenia uprawniające do wykonywania prac będących przedmiotem umowy:
a) uprawnienia energetyczne do 1 kV w zakresie eksploatacji, konserwacji i pomiarów sieci elektro-energetycznych,
b) uprawnienia, certyfikaty i zaświadczenia do montażu i konserwacji oraz programowanie pamięci Radiowych Urządzeń Sterujących (RUS);
2) posiadania programów i urządzeń do programowania RUS 2000, RUS 3000, RUS 4000 oraz do radiotelefonów RADMOR, MOTOROLA, ICOM, HYT, DRAGON, PUXING oraz KENWOOD;
3) przedstawienia referencji o należytym wykonaniu tożsamych robót w okresie 3 lat od publikacji niniejszego ogłoszenia za kwotę minimum 75.000 zł.
5. Oferta powinna obejmować:
1) cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia;
2) oświadczenie oferenta, że dysponuje odpowiednim sprzętem, programami, pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zaświadczenia i zgody,
3) przedstawienia referencji o należytym wykonaniu tożsamych prac;
4) akceptację załączonego projektu umowy.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Kryteria wyboru ofert:
cena oferty 100 %.
8. Termin wykonania zamówienia:
01.01.2024 r. – 31.12.2024 r.
9. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
1) Marcin Sokołowski - tel. 52-58-58-965, 608-340-870.
10. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe:
upływa w dniu 15 grudnia 2023 r. o godz. 900
11. Odpowiedzi na zapytanie ofertowe należy składać wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus.
Komunikaty