Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 08-12-2023 12:29:00 |
Placing offers : | 18-12-2023 11:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM 271.2.124.2023 z dnia 06.12.2023 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022.1710)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej (wraz z uzyskaniem wszelkich warunków technicznych, uzgodnień i wytycznych projektowych) zagospodarowania terenu działek nr 184/4 i 184/15 w obr. 408 przy ul. Zaruskiego w Bydgoszczy w ramach zadania pn: „Integracyjna strefa relaksu dla małego i dużego / zdrowego i niepełnosprawnego na os. Tatrzańskie (Program BBO)”.
Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w zał. nr 1.
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do projektowania w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualną przynależność do izby zawodowej, wykształcenie w zakresie architektury krajobrazu,
3) posiadanie doświadczenia: co najmniej jedno wykonane w okresie ostatnich trzech lat zamówienie na dokumentację projektową odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.
4. Załączniki do zapytania:
1) Opis przedmiotu zamówienia,
2) Kopia mapy sytuacyjnej z zaznaczoną lokalizacją,
3) Wzór umowy,
4) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,
5) Wykaz wykonanych usług,
6) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniom,
7) Podział ceny na składniki,
8) Wizualizacje urządzeń,
9) Fotografia terenu.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1. Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy.
6.2. Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) dopuszcza się prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3. Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: 4 miesiące od daty zawarcia umowy, w tym:
w terminie 1 miesiąca od daty zawarcia umowy - wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu w zakresie budowy strefy infrastruktury rekreacyjnej na terenie przy ul. Zaruskiego w Bydgoszczy.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
Karolina Szafran-Pyjos, Główny Specjalista WIM, Inspektor nadzoru budowlanego branży konstrukcyjno-budowlanej – tel. 52 58 59 157,
Lubomiła Pietkun, Główny Specjalista WIM (koordynator) – tel. 52 58 59 437.
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 18.12.2023r. o godz. 11.00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) podpisaną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych (zał. nr 4),
2) wykaz wykonanych usług (zał. nr 5),
3) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w (zał. 5) (referencje/ poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),
4) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniom (zał. nr 6),
5) Podział ceny na składniki (zał. nr 7).
Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt 10 ppkt 1-4) załączników spowoduje odrzucenie oferty.
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Bydgoszcz, 06.12.2023 r.
Dyrektor
Wydziału Inwestycji Miasta
Urzędu Miasta Bydgoszczy
Bogdan Tyborski
2024-01-03 13:29 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2023-12-11 14:23 | Justyna Pabian | Odpowiedź Zamawiającego na pytanie Wykonawcy |
Announcements