Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WIM 271.2.124.2023 Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej zagospodarowania terenu przy ul. Zaruskiego na os.Tatrzańskim w Bydgoszczy

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Department: Wydział Inwestycji Miasta
Deadlines:
Published : 08-12-2023 12:29:00
Placing offers : 18-12-2023 11:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM 271.2.124.2023 z dnia 06.12.2023 r.

  (w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022.1710)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

   Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.


   Wydział przeprowadzający postępowanie:

   Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej (wraz z uzyskaniem wszelkich warunków technicznych, uzgodnień i wytycznych projektowych) zagospodarowania terenu działek nr 184/4 i 184/15 w obr. 408 przy ul. Zaruskiego w Bydgoszczy w ramach zadania pn: „Integracyjna strefa relaksu dla małego i dużego / zdrowego i niepełnosprawnego na os. Tatrzańskie (Program BBO)”.

Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w zał. nr 1.


3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do projektowania w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualną przynależność do izby zawodowej, wykształcenie w zakresie architektury krajobrazu,

3) posiadanie doświadczenia: co najmniej jedno wykonane w okresie ostatnich trzech lat zamówienie na dokumentację projektową odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.


4. Załączniki do zapytania:

1) Opis przedmiotu zamówienia,

2) Kopia mapy sytuacyjnej z zaznaczoną lokalizacją,

3) Wzór umowy,

4) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,

5) Wykaz wykonanych usług,

6) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniom,

7) Podział ceny na składniki,

8) Wizualizacje urządzeń,

9) Fotografia terenu.


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1. Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy.

6.2. Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2)  w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) dopuszcza się prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


6.3. Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia:  4 miesiące od daty zawarcia umowy, w tym:

w terminie 1 miesiąca od daty zawarcia umowy  - wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu w zakresie budowy strefy infrastruktury rekreacyjnej na terenie przy ul. Zaruskiego w Bydgoszczy.


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

Karolina Szafran-Pyjos, Główny Specjalista WIM, Inspektor nadzoru budowlanego branży konstrukcyjno-budowlanej – tel. 52 58 59 157,

Lubomiła Pietkun, Główny Specjalista WIM (koordynator) – tel. 52 58 59 437.


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu  18.12.2023r. o godz. 11.00.


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) podpisaną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych (zał. nr 4),

2) wykaz wykonanych usług (zał. nr 5),

3) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w (zał. 5) (referencje/ poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),

4) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniom (zał. nr 6),

5) Podział ceny na składniki (zał. nr 7).

Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt 10 ppkt 1-4) załączników spowoduje odrzucenie oferty.


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia  1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


Bydgoszcz,   06.12.2023 r.                         

Dyrektor                 

Wydziału Inwestycji Miasta

Urzędu Miasta Bydgoszczy

Bogdan Tyborski        

           


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
(zał. nr 1) Opis przedmiotu zamówienia — Zaruskiego strefa relaksu.pdf pdf 213.98 2023-12-08 12:29:00 Proceeding
fotografia terenu.jpg jpg 3732.42 2023-12-08 12:29:00 Proceeding
kopia mapy sytuacyjnej z zaznaczoną lokalizacją.pdf pdf 386.86 2023-12-08 12:29:00 Proceeding
PCNS strefa relaksu Zaruskiego.doc doc 73.5 2023-12-08 12:29:00 Proceeding
wizualizacje przykładowych urządzeń dla integracyjnej strefy relaksu.rtf rtf 24087.59 2023-12-08 12:29:00 Proceeding
Zał. nr 3 wzór umowy.pdf pdf 241.22 2023-12-08 12:29:00 Proceeding
zał. nr 5 - wykaz wykonanych usług.doc doc 36.5 2023-12-08 12:29:00 Proceeding
Informacja RODO.pdf pdf 53.19 2023-12-08 12:29:00 Proceeding
zał. nr 6 oświadczenie.docx docx 14.64 2023-12-08 12:29:00 Proceeding
Odpowiedź.pdf pdf 26.99 2023-12-11 14:23:35 Public message
Wynik.pdf pdf 28.19 2024-01-03 13:29:36 Public message

Announcements

2024-01-03 13:29 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wynik.pdf

2023-12-11 14:23 Justyna Pabian Odpowiedź Zamawiającego na pytanie Wykonawcy

Odpowiedź.pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej zagospodarowania terenu przy ul. Zaruskiego na os.Tatrzańskim w Bydgoszczy Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 set - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 4 miesiące od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 604