Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-12-2023 07:09:00 |
Składania : | 22-12-2023 08:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 Nr tel. 41 275 41 41 email : sekretariat@cus.starachowice.eu |
2. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie
prowadzone jest na podstawie wewnętrznego regulaminu. Do postępowania nie mają
zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Usługa
administrowania budynkiem Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach.
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę
administrowania budynkiem Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach, ul.
Widok 10a, będącym w trwałym zarządzie Centrum Usług Społecznych w
Starachowicach.
Usługa
obejmuje:
02.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.
6. Kryteria
oceny ofert.
Przy
wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną – 100 %
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione
warunki postępowania:
a)
posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz
osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia;
b)
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności;
Wykonawca powinien
złożyć podpisane oświadczenia, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 i 2
do postępowania.
Zapłata nastąpi przelewem na
rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP,
split payment) w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo
wystawionej faktury.
Ponadto
w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie
Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice i
odbiorca: CUS w Starachowicach.
Dodatkowo
od dnia 01.07.2024 r. Wykonawca będzie miał obowiązek wystawiania faktur
ustrukturyzowanych.
9.1. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą
ofertę zostanie podpisana umowa.
9.2. Zamawiający
zastrzega że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-21 09:51 | Iwona Sołyga |
Zamawiający
przesyła
sprostowanie
dotyczące
pkt.
4
Opis
przedmiotu
zamówienia.
Było: Przedmiot zamówienia obejmuje usługę administrowania budynkiem Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach, ul. Widok 10a, będącym w trwałym zarządzie Centrum Usług Społecznych w Starachowicach. Usługa obejmuje: • okresową kontrolę budynku zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane; • okresową kontrolę kominiarską; • kontrolę hydrantów wewnętrznych; • sprawdzenie sprawności wyłącznika głównego prądu p.poż; • sprawdzenie sprawności oświetlenia awaryjnego oraz dróg ewakuacyjnych; • przegląd stanu technicznego placu zabaw, usytuowanego na działce przy budynku CAS. Jest: Przedmiot zamówienia obejmuje usługę administrowania budynkiem Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach, ul. Widok 10a, będącym w trwałym zarządzie Centrum Usług Społecznych w Starachowicach. Usługa obejmuje: • okresową kontrolę budynku zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane; • okresową kontrolę kominiarską; • kontrolę hydrantów wewnętrznych; • sprawdzenie sprawności wyłącznika głównego prądu p.poż; • sprawdzenie sprawności oświetlenia awaryjnego oraz dróg ewakuacyjnych; |
2023-12-21 09:50 | Iwona Sołyga | Zamawiający przesyła w załączeniu odpowiedzi na pytania |
Komunikaty