Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DAO.26.55.2023 Usługa administrowania budynkiem Centrum aktywności Społecznej w Starachowicach

Iwona Sołyga
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 19-12-2023 07:09:00
Składania : 22-12-2023 08:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1.       Nazwa i adres Zamawiającego

Zamawiający:

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00

Nr tel. 41 275 41 41

email : sekretariat@cus.starachowice.eu


2. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego regulaminu. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  1. Przedmiot zamówienia

Usługa administrowania budynkiem Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach.

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje usługę administrowania budynkiem Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach, ul. Widok 10a, będącym w trwałym zarządzie Centrum Usług Społecznych w Starachowicach.

Usługa obejmuje:

  • okresową kontrolę budynku zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane;
  • okresową kontrolę kominiarską;
  • kontrolę hydrantów wewnętrznych;
  • sprawdzenie sprawności wyłącznika głównego prądu p.poż;
  • sprawdzenie sprawności oświetlenia awaryjnego oraz dróg ewakuacyjnych;
  • przegląd stanu technicznego placu zabaw, usytuowanego na działce przy budynku CAS.


  1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia

 02.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.


6.       Kryteria oceny ofert.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną – 100 %


  1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki  postępowania:

a)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia;

b)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności;

Wykonawca powinien złożyć podpisane oświadczenia, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 i 2 do postępowania.


  1. Informacje dotyczące płatności

Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: CUS w Starachowicach. 

Dodatkowo od dnia 01.07.2024 r. Wykonawca będzie miał obowiązek wystawiania faktur ustrukturyzowanych.

 

  1. Inne istotne warunki

9.1.   Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa.

9.2.  Zamawiający zastrzega że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.




Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 -Oświadczenie Rosja.docx docx 16.93 2023-12-19 07:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 2-Oświadczenie.docx docx 16.65 2023-12-19 07:09:00 Postępowanie
Odpowiedź na pytania.pdf pdf 105.38 2023-12-21 09:50:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-21 09:51 Iwona Sołyga Zamawiający przesyła sprostowanie dotyczące pkt. 4 Opis przedmiotu zamówienia.
Było:

Przedmiot zamówienia obejmuje usługę administrowania budynkiem Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach, ul. Widok 10a, będącym w trwałym zarządzie Centrum Usług Społecznych w Starachowicach.
Usługa obejmuje:
• okresową kontrolę budynku zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane;
• okresową kontrolę kominiarską;
• kontrolę hydrantów wewnętrznych;
• sprawdzenie sprawności wyłącznika głównego prądu p.poż;
• sprawdzenie sprawności oświetlenia awaryjnego oraz dróg ewakuacyjnych;
• przegląd stanu technicznego placu zabaw, usytuowanego na działce przy budynku CAS.


Jest:

Przedmiot zamówienia obejmuje usługę administrowania budynkiem Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach, ul. Widok 10a, będącym w trwałym zarządzie Centrum Usług Społecznych w Starachowicach.
Usługa obejmuje:
• okresową kontrolę budynku zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane;
• okresową kontrolę kominiarską;
• kontrolę hydrantów wewnętrznych;
• sprawdzenie sprawności wyłącznika głównego prądu p.poż;
• sprawdzenie sprawności oświetlenia awaryjnego oraz dróg ewakuacyjnych;


2023-12-21 09:50 Iwona Sołyga Zamawiający przesyła w załączeniu odpowiedzi na pytania

Odpowiedź na pytania [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Administrowanie budynkiem Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach Łączna wartość za świadczenie usługi przez okres 02.01.2024 r. -31.12.2024 r. ( 1 usługa=12 miesięcy świadczenia usługi) 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od 02.01.2024 r. - 31.12.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 146