Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 13-12-2023 14:16:00 |
Placing offers : | 21-12-2023 14:00:00 |
Offers opening : | 21-12-2023 14:05:00 |
Procedure: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
W imieniu Dozamel Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone celem uzyskania ofert na dostawę i montaż mebli FURNIKO w budynku A1 na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu.
I. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż mebli FURNIKO we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach biurowych w budynku A1 przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, zgodnie ze specyfikacją ilościowo-wartościową mebli (Załącznik nr 3 do Ogłoszenia). 2. Do obowiązków Dostawcy będzie należało również usunięcie odpadów powstałych po montażu umeblowania we wskazanych pomieszczeniach biurowych. 3. Dostawca zobowiązany będzie do ustanowienia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. Ubezpieczenie powinno obejmować personel Wykonawcy oraz odpowiedzialność Wykonawcy wobec osób trzecich. 4.W przypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia lub do 3 miesięcy po jego zakończeniu wystąpi konieczności zamówienia większej liczby umeblowania, niż została określona w specyfikacji ilościowo-wartościowej (Załącznik nr 3 do Ogłoszenia), Dostawca zobowiązany będzie do jego sprzedaży i dostarczenia do siedziby Zamawiającego, w cenie jednostkowej określonej w Ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu, zgodnie z zapisami §4 ust. 3 Umowy w sprawie zamówienia (Załącznik nr 2 do Ogłoszenia). 5. Dostawca przed przystąpieniem do prac montażowych będzie zobowiązany do oddelegowania każdego pracownika na szkolenie BHP oraz dostarczyć aktualne dokumenty w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (w tym przede wszystkim: ocenę ryzyka zawodowego, badania okresowe pracowników dopuszczające do pracy na poszczególnych stanowiskach, szkolenia bhp okresowe lub wstępne, przeglądy okresowe urządzeń, sprzętu i narzędzi oraz wykaz środków ochrony indywidualnej, itp.). 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: 1) Umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 2), 2) Specyfikację ilościowo-wartościową (Załącznik nr 3), 3) wizje lokalne, 4) wytyczne i wskazania Zamawiającego, 5) obowiązujące normy prawne i branżowe.
II. Termin realizacji: Do 10 tygodni od dnia podpisania Umowy w sprawie zamówienia (Załącznik nr 2 do Ogłoszenia). Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 661 100 041,
w godz. 7:00 - 15:00 (Osobą do kontaktu ze strony Zamawiającego jest Pani Kamila Szuba).
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-20 12:46 | Kamila Szuba |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Szanowni
Państwo.
Informujemy, że przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na mocy ust. 7 pkt 7.1.4. Ogólnych warunków udzielenia zamówienia (Załącznik nr 1 do postępowania). |
2023-12-20 10:30 | Kamila Szuba |
Szanowni
Państwo.
w dniu 20.12.2023r. Zamawiający opublikował zmieniony Załącznik nr 3 do postępowania – zestawienie ilościowo – wartościowe. Zmiany wprowadzone w pliku nie wprowadzają zmian w przedmiocie zamówienia. |
Announcements