Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: N.26.3.2023 Dostawa artykułów chemicznych dla Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

Iwona Sołyga
Urząd Miejski Starachowice Department: Centrum Usług Społecznych
Deadlines:
Published : 14-12-2023 07:59:00
Placing offers : 19-12-2023 09:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

1.       Nazwa i adres Zamawiającego

Zamawiający:

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00

Nr tel. 41 275 41 41

email : sekretariat@cus.starachowice.eu

 2.       Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego regulaminu. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  1. Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów chemicznych do budynku Noclegowni  - ul. Radomska 53, 27-200 Starachowice.

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów chemicznych wg poniższego zestawienia:

 - Papier toaletowy CLIVER JUMBO, 130/1, biały, 12 rolek /op – 15 op.

- Worki na śmieci poj. 120 l., 25 sztuk/op – 20 op.

- Worki na śmieci poj. 160 l., 25 sztuk/op – 20 op.

- Mydło w płynie, 5l/op. – 5 op.

- Płyn do czyszczenia uniwersalny ROYAL RO-4 5l/op. – 5 op.

- Wkład do mopa paski, GOMER, dred średni, dł. 27 cm, śr. 2,5 cm, waga 100 g – 10 szt.;

- Miotła plastikowa ( Szczotka do kija) ,  30 cm– 10 sztuk;

- Proszek do prania uniwersalny, 5kg/op.- 2 op.

- Płyn do naczyń, 5l/op. – 5 op.;

- płyn do dezynfekcji typu DOMESTOS , 5l/op. – 2 op.

Ilekroć w dokumentacji niniejszego postępowania Zamawiający posługuje się wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oznaczenia te należy traktować, jako przykładowe lub wzorcowe. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania rozwiązań równoważnych.. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać produkty lub usługi oferowane przez Wykonawców, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowania Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów lub usług zwarte w ogólnych dostępnych źródłach (katalogach, stronach internetowych producenta). Operowanie konkretnymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i ma wyłącznie charakter przykładowy.

  1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia

Do 3 dni od daty złożenia zamówienia.

6.       Kryteria oceny ofert.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną – 100 %

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki  postępowania:

a)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia;

b)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności;


Wykonawca powinien złożyć podpisane oświadczenia, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 i 2 do postępowania.

  1. Informacje dotyczące płatności

Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 7 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: CUS w Starachowicach. 


  1. Inne istotne warunki

Zamawiający zastrzega że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.



Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 -Oświadczenie Rosja.docx docx 16.93 2023-12-14 07:59:00 Proceeding
Załącznik nr 2-Oświadczenie.docx docx 16.71 2023-12-14 07:59:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Papier toaletowy CLIVER JUMBO 130/1, biały, 12 rolek/op. 15 pkg. Noclegownia
ul. Radomska 53
27-200, Starachowice
(0)
2 Worki na śmieci poj. 120l., 25 sztuk/op. 20 pkg. - (0)
3 Worki na śmieci poj. 160l., 25 sztuk/op. 20 pkg. - (0)
4 Mydło w w płynie 5l/op. 5 pkg. - (0)
5 Płyn do czyszczenia uniwersalny ROYAL Ro-4, 5l/op. 5 pkg. - (0)
6 Wkład do mopa paski GOMER dred średni, dł. 27 cm, śr. cm, waga 100 g 10 pc. - (0)
7 Miotła płaska ( Szczotka do kija) 30 cm 10 pc. - (0)
8 Proszek do prania uniwersalny 5 kg/op 2 pkg. - (0)
9 Płyn do naczyń 5l/op. 5 pkg. - (0)
10 Płyn do dezynfekcji typu DOMESTOS, 5l/op. 2 pkg. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 7 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 3 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 154