Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SAT.2600.7.57.2023 Zakup i dostawa tuszy do drukarek dla PSSE w Ostrowi Mazowieckiej.

Termin:
Zamieszczenia : 14-12-2023 13:33:00
Składania : 18-12-2023 11:00:00
Otwarcia : 18-12-2023 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie  zapytania ofertowego dla zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł netto, do którego wg dyspozycji art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) nie stosuje się przedmiotowej ustawy.

 

1. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższe narzędzia elektroniczne:

1) złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert;

2) wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej;

3) konsekwencje złożenia oferty niezgodnej z opisem przedmiotu Zamówienia ponosi Wykonawca.

 

2. W przypadku pytań:

1) merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" w terminie do 18.12.2023 r. godz. 8:00;

2) związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00       tel. 22 101 02 02          e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

 

3. Zamawiający:

1) zastrzega sobie prawo do zmian w opisie przedmiotu zamówienia przed terminem rozstrzygnięcia niniejszego postępowania;

2) w toku badania i oceny ofert może zwrócić się do Wykonawców, którzy nie złożyli do ofert wymaganych oświadczeń, bądź załączone dokumenty zawierają błędy o ich uzupełnienie/wyjaśnienie w określonym przez Zamawiającego terminie pod rygorem nieuwzględnienia złożonej oferty w przedmiotowym postępowaniu;

3) zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie (przed zawarciem umowy).

 

4. Oferta zostanie odrzucona i nie będzie podlegała ocenie jeśli:

1) zostanie złożona po terminie;

2) jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym;

3) Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających.

 

5. Zasady wyboru Wykonawcy:

1) wybór Wykonawcy nastąpi po analizie złożonych ofert wg kryterium cenowego (waga 100%);

2) Zamawiający udzieli zamówienia temu Oferentowi, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów;

3) jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą liczbę, Zamawiający wzywa Oferentów, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych;

4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;

5) Oferent, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Treść umowy nie może podważać zasadności wyboru Wykonawcy w oparciu o niniejszą procedurę. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

 

6. Informacja o sposobie porozumiewania się:

1) Oferent i Zamawiający przekazują sobie informacje drogą elektroniczną wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej;

2) Zamawiający przedstawi informację z otwarcia ofert oraz poinformuje o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania na platformie zakupowej.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2023-12-20 07:57 Tomasz Zawadzki Komunikat nr 2. Informacja z wyboru oferty. Jako najkorzystniejsza, spełniająca wymagania określone w zapytaniu ofertowym, zostaje wybrana Oferta#10 - 1525,20 PLN brutto.
Tomasz Zawadzki
2023-12-20 07:55 Tomasz Zawadzki Komunikat nr 1. Informacja z otwarcia ofert: Oferta# - 1592,85 PLN; Oferta#2 - 1641,66 PLN; Oferta#3 - 1590,60 PLN; Oferta#4 - 1528,89 PLN; Oferta#5 - 1598,39 PLN; Oferta#6 - 1681,09 PLN; Oferta#7 - 1596,54 PLN; Oferta#8 - 1596,54 PLN; Oferta#9 - 1564,56 PLN; Oferta#10 - 1525,20 PLN; Oferta#11 - 1638,36 PLN.
Tomasz Zawadzki

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Toner do drukarki HP Office Jet 200 Mobile Printer 62XL czarny, oryginalny 5 szt. - (0)
2 Toner do drukarki HP Office Jet 200 Mobile Printer 62XL kolor, oryginalny 3 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 221