-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 866456
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
OR.372.2.9.2023 Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu czystości pomieszczeń na terenie Ośrodka Rehabilitacyjnego w Kościanie.
Wystawiający
-
UżytkownikHelena Wojciechowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-12-20 11:39:00
-
Składania2023-12-28 10:00:00
-
Otwarcie ofert2023-12-28 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Kościan, dnia 20 grudnia 2023 r.
OR.372.2.9.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę na sprzątanie i utrzymanie czystości pomieszczeń na terenie obiektu Ośrodka Rehabilitacyjnego w Kościanie.
Zamawiający:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacyjny
w Kościanie
zwany dalej „Ośrodkiem Rehabilitacyjnym w Kościanie”
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie Ośrodka Rehabilitacyjnego w Kościanie.
2. Szczegółowy przedmiot zamówienia:
1) częstotliwość świadczenia usług: 5 razy w tygodniu (poniedziałek-piątek) Praca w godzinach wieczornych. W wyjątkowych przypadkach praca także na wezwanie Zamawiającego.
2) Wykonawca będzie używał własnego sprzętu oraz materiałów niezbędnych do wykonania usługi.
3) Wykonawca zapewni środki chemii gospodarczej niezbędnej do wykonania usługi.
4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu karty charakterystyki środków chemicznych używanych do wykonanych prac.
5) Wykonawca zobowiązany jest do segregacji odpadów.
6) do obowiązków Wykonawcy należy zamkniecie obiektu po wykonaniu usługi. Przed zamknięciem Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia zabezpieczeń wszystkich pomieszczeń znajdujących się na parterze oraz piętrze obiektu.
7) zamawiający zastrzega, że wykaz prac oraz pomieszczeń może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy.
8) wynagrodzenie za wykonanie dodatkowych prac ustalone będzie w oparciu o cennik Wykonawcy.
9) zakres prac stanowi załącznik nr 1
10) wykaz pomieszczeń stanowi załącznik nr 2.
3. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej
- Termin realizacji zamówienia: od dnia 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonany przedmiot zamówienia.
- Kryterium wyboru oferty : najniższa cena.
- Sposób obliczenia: cena powinna być wyliczona na podstawie załączonego formularza cenowego który stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
8. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, świadczyli lub świadczył co najmniej 1 usługę sprzątania w pomieszczeniach użyteczności publicznej( sale rehabilitacyjne, fitness, gabinety lekarskie itp.) o powierzchni przekraczających 400 m2 , a zawarta umowa trwała co najmniej 6 miesięcy.
- Do oferty należy dołączyć:
1) wypełniony formularz cenowy ( załącznik nr 3 ),
2) wypełniony wykaz usług (załącznik nr 4) oraz dokument potwierdzający doświadczenie w wykonywaniu usługi sprzątania i utrzymania czystości np. referencje
3) oświadczenie ( załącznik nr 5 ) o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
- Niespełnienie wymagań zawartych w ust. 9 przez Wykonawcę spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- Składając ofertę Wykonawca oświadcza, że:
§ akceptuje warunki określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym,
§ uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez 15 dni, od dnia złożenia oferty,
§ gwarantuje realizację zamówienia w terminie wskazanym w ofercie i zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie ze złożoną ofertą,
§ uzyskał wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia.
§ wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym zapytaniu ofertowym.
12. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zmian istotnych warunków zapytania ofertowego w trakcie postępowania.
- Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Dyrektor Ośrodka Rehabilitacyjnego w Kościanie , ul. Bączkowskiego 11a, 64-000 Kościan;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Ośrodku Rehabilitacyjnym w Kościanie jest Pan Łukasz Grajewski, e-mail:
biuro@or.koscian.pl;
tel. 65 512 12 70*
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego na usługę sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń na terenie obiektu dostawę Ośrodka Rehabilitacyjnego w Kościanie, ul. Bączkowskiego 11a.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w na mocy prawa, oraz osoby upoważnione przez Administratora Pana/Pani danych osobowych do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych;
3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania, a zawarta umowa przez okres 10 lat;
4) obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana jest warunkiem złożenia oferty, a następnie po uznaniu oferty jako najkorzystniejszej warunkiem zawarcia umowy;
5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
UWAGA:
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. Dz.U. 2022 r poz. 835 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Załączniki:
1. Zakres prac
2. Wykaz pomieszczeń,
3. Formularz cenowy.
4. Wykaz usług
5. Oświadczenie o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
6. Projekt umowy.
Dyrektor Ośrodka Rehabilitacyjnego
w Kościanie
/-/ Agata Michalkiewicz
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-02-05
07:24:30
|
Helena Wojciechowska |
Raport
z
wyboru
ofert
Załączniki |
2024-01-03
09:31:03
|
Helena Wojciechowska |
Zestawienie
ofert
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?