Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-12-2023 13:36:00 |
Składania : | 10-01-2024 14:00:00 |
Otwarcia : | 10-01-2024 14:02:00 |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Dozamel Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone celem uzyskania ofert na dostawę i montaż mebli FURNIKO w budynku A1 na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu.
I. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż mebli FURNIKO we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach biurowych w budynku A1 przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, zgodnie ze specyfikacją ilościowo-wartościową mebli (Załącznik nr 3 do Ogłoszenia).
2. Do obowiązków Dostawcy będzie należało również usunięcie odpadów powstałych po montażu umeblowania we wskazanych pomieszczeniach biurowych.
3. Dostawca zobowiązany będzie do ustanowienia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. Ubezpieczenie powinno obejmować personel Wykonawcy oraz odpowiedzialność Wykonawcy wobec osób trzecich.
4.W przypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia lub do 3 miesięcy po jego zakończeniu wystąpi konieczności zamówienia większej liczby umeblowania, niż została określona w specyfikacji ilościowo-wartościowej (Załącznik nr 3 do Ogłoszenia), Dostawca zobowiązany będzie do jego sprzedaży i dostarczenia do siedziby Zamawiającego, w cenie jednostkowej określonej w Ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu, zgodnie z zapisami §4 ust. 3 Umowy w sprawie zamówienia (Załącznik nr 2 do Ogłoszenia).
5. Dostawca przed przystąpieniem do prac montażowych będzie zobowiązany do oddelegowania każdego pracownika na szkolenie BHP oraz dostarczyć aktualne dokumenty w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (w tym przede wszystkim: ocenę ryzyka zawodowego, badania okresowe pracowników dopuszczające do pracy na poszczególnych stanowiskach, szkolenia bhp okresowe lub wstępne, przeglądy okresowe urządzeń, sprzętu i narzędzi oraz wykaz środków ochrony indywidualnej, itp.).
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
1) Umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 2),
2) Specyfikację ilościowo-wartościową (Załącznik nr 3),
3) wizje lokalne,
4) wytyczne i wskazania Zamawiającego,
5) obowiązujące normy prawne i branżowe.
II. Termin realizacji: Do 8 tygodni od dnia podpisania Umowy w sprawie zamówienia (Załącznik nr 2 do Ogłoszenia). Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 661 100 041,
w godz. 7:00 - 15:00 (Osobą do kontaktu ze strony Zamawiającego jest Pani Kamila Szuba).
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-01-02 12:26 | Kamila Szuba |
Szanowni
Państwo.
W związku z pytaniami zadanymi przez Wykonawców biorących udział w postępowaniu nr BZA.11111.10.2023.KS.2 prowadzonym w sprawie dostawy i montażu mebli FURNIKO w budynku A1 na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, poniżej udzielamy odpowiedzi na zadane pytania: PYTANIE 1 Pozycja 2- kontener pod biurko- Jakie są wymiary kontenera ? Odpowiedź: Wymagana wysokość kontenera wynosi 56 cm, pozostałe wymiary zgodnie z rysunkiem w zestawieniu ilościowo-wartościowym (Załącznik nr 3) |
2023-12-27 08:23 | Kamila Szuba |
Szanowni
Państwo. W związku z pytaniami zadanymi przez Wykonawców biorących udział w postępowaniu nr BZA.11111.10.2023.KS.2 prowadzonym w sprawie dostawy i montażu mebli FURNIKO w budynku A1 na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, poniżej udzielamy odpowiedzi na zadane pytania: PYTANIE 1 Czy w związku z zamówieniem na meble, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie mebli o parametrach równoważnych a nawet przewyższających parametry opisane w załączniku nr 3 – zestawienie ilościowo – wartościowe? Czy Zamawiający przewiduje zakup foteli do mebli biurowych, których dotyczy postępowanie? Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza umeblowania innego producenta i o parametrach równoważnych do wymaganych w postępowaniu. W ramach postępowania nie przewiduje się również zakupu innego wyposażenia niż wskazane w załączniku nr 3. |
Komunikaty