-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 869328
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
GOŚ.271.8.2023 Zapewnienie w 2024 r. całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt z terenu gminy Bolków i świadczenie usług weterynaryjnych dla bezdomnych psów i kotów wolno żyjących
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Bącal
-
Organizacja
-
OddziałReferat OŚ
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-12-29 12:51:00
-
Składania2024-01-05 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Bolków, dnia 29.12.2023 r.
GOŚ.271.8.2023
OGŁOSZENIE
Zapraszam Państwa do złożenia oferty na wykonanie zadania pn.: „Zapewnienie w 2024 r. całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt z terenu gminy Bolków i świadczenie usług weterynaryjnych dla bezdomnych psów i kotów wolno żyjących”, zgodnie z poniżej określonymi warunkami:
1. Zamawiający:
Gmina Bolków
ul. Rynek 1
59 - 420 Bolków
tel. 757413215, fax. 757413394, e-mail: um@bolkow.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Do zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z póź. zm.), ponieważ wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 zł.
3. Przedmiot zamówienia:
Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt (wyjazd do wypadku, udzielenie pierwszej pomocy, całodobowa opieka), świadczenie usług weterynaryjnych dla bezdomnych psów i kotów wolno żyjących (kastracja, sterylizacja, szczepienie, odrobaczanie, eutanazja, eutanazja miotu).
4. Warunki Zamawiającego:
Ustalenie
przez Wykonawcę dla Zamawiającego cen poszczególnych usług zgodnie
z formularzem ofertowym.
5. Termin realizacji zadania: 10.01.2024 r. – 31.12.2024 r.
6. Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu oferenci zobowiązani są złożyć ofertę oraz oświadczenie stanowiące załącznik do zapytania.
7. Sposób przygotowania oferty.
b) Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
c) Ofertę należy sporządzić w sposób jednoznaczny.
d) Zamawiający wymaga by oferent ustosunkował się do każdej pozycji przedmiotu zamówienia, po czym podsumował wszystkie składniki cenowe brutto.
e) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany cen w okresie realizacji umowy.
f) Istnieje możliwość pobrania załączników i oświadczeń, wypełnienia wraz z podpisem i pieczątką firmy, zeskanowania i załączenia do oferty przesłanej z pośrednictwem platformy zakupowej, które należy przedłożyć w oryginale przed podpisaniem umowy.
8. Kryteria wyboru oferty.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się poniższymi kryteriami:
a) Cena (70%) - przez cenę rozumie się sumę wszystkich składników cenowych brutto ujętych w formularzu oferty w wierszu nr 1
Ilość punktów = Cmin/Cwn x 100pkt x waga kryterium
Gdzie:
Cmin
– cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych,
Cwn – cena zaproponowana przez wykonawcę n
waga kryterium – 0,7
b)
Lokalizacja
(30%) - z uwagi na fakt, że zabiegi związane ze sterylizacją i kastracją kotów
wolnożyjących z terenu Gminy Bolków realizowane są przez wolontariuszy –
opiekunów ww. zwierząt, którzy przewożą zwierzęta na zabiegi, lokalizacja
lecznicy jest istotna.
W związku z powyższym Wykonawca otrzyma:
- 30 pkt (waga 0,3) jeśli gabinet weterynaryjny, w którym świadczone są usługi zlokalizowany jest na terenie Gminy Bolków;
- 10 pkt (waga 0,1) jeśli gabinet weterynaryjny zlokalizowany jest poza Gminą Bolków, na terenie Powiatu Jaworskiego;
- 0 pkt (waga 0) jeśli gabinet weterynaryjny zlokalizowany jest poza Powiatem Jaworskim.
9. Warunki płatności.
Zapłata
za wykonane usług nastąpi na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę
po uprzednim otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego. Zamawiający dokona zapłaty
faktur
w terminie 14 dni licząc od daty ich doręczenia do siedziby Zamawiającego. Zapłata
nastąpi przelewem na konto Wykonawcy.
Dodatkowych
informacji związanych z przygotowaniem oferty oraz jej zakresem udziela Podinspektor
ds. gospodarki leśnej i rolnictwa – Katarzyna Bącal - tel. 75 74 13 213 wew. 101,
w godz. od 7.00 do 15.00.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-01-05
13:47:42
|
Katarzyna Bącal | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Nie wpłynęła żadna oferta. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?