I. Zamawiający
Komenda WojewódzkaPolicji w Poznaniu
60-844 Poznań
ul. Kochanowskiego 2a
Pomieszczenie techników w Komendzie Powiatowej Policji w Gnieźnie przy ul. Jana Pawła II/2a
II. Opis przedmiotu zamówienia
Zakresem działania Komendy Powiatowej Policji w Gnieźnie jest terytorium powiatu gnieźnieńskiego o liczbie ludności 145 085.
Stan techniczny istniejącego budynku określono jako dobry. W celu dostosowania istniejących pomieszczeń dla potrzeb Wydziału Kryminalistyki – zespołu techniki kryminalnej należy zmodernizować część pomieszczeń dostosowując w ramach możliwości technicznych dla ich potrzeb.
Zakresem objęte są pomieszczenia o ogólnej powierzchni 46,78m2 na I piętrze budynku administracyjnego ,,A” Komendy Powiatowej Policji w Gnieźnie przy ul. Jana Pawła II/2a.
1/Zakres robót zewnętrznych obejmie:
W celu poprawienia warunków pracy w obecnie zajmowanych pomieszczeniach o pow. 22,74m2 i pomieszczenia o pow. 24,04m2 z wydzieloną częścią na korytarz z obniżoną posadzką drewnianą należy wykonać prace objęte zakresem rzeczowym :
- przygotowanie podłoży do wykonania robót malarskich,
- szpachlowanie powierzchni ścian i sufitów,
- wykonanie powłok malarskich,
- zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych o podwyższonych parametrach,
-wymianie nowych wykładzin na uprzednio wykonanym podłożu z masy samopoziomującej,
- demontaż lamp
- ponowny montaż lamp,
- montaż nowych gniazd włączników
Uszczegółowienie zakresu robót o ktorych jest mowa w pkt. 1 zawarte jest w obmiarze.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulowania postępowania bez podania przyczyny.
III.Termin składania ofert i realizacja:
1. Terminskladania ofert : do dnia 10.07.2017 do godz. 11.00
2. Oferty złożone po terminienie nie będą rozatrywane.
IV.Opis wymagań
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby:
a) Minimalny okres gwarancji i rękojmii wynosil minimum 50 miesięcy
b) Siedziba Wykonawcy znajdowała się w odległości nie większej niż 50 km. do miejsca budowy.
c) Posiadaniał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł
d) Wykonał w ciągu ostatnim roku robóty remontowe w budynkach urzyteczności publicznej na ogólną wartość nie mniejszą niż 100 000,00zł.
e) Okres realizacji przedmiotowego zadania od maja 2017 do 30 września 2017
f) Planowana jest realizacja inwestycji w dwóch etapach. Z uwagi na brak możliwości lokalowych remont będzie prowadzony bez wyłączania pomieszczeń z normalnego funkcjonowania. Prace będą się odbywały etapowo w ścisłej współpracy z Technikami.
V. Istotne postanowienia zamowienia
Wymagania dodatkowe
1. Prowadzone prace nie mogą przeszkadzać ani w znaczny sposób utrudniać
pracy Komisariatu
2. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego sprzątania terenu w rejonie wykonywanych prac
VI. Płatnośc i za przedmiot zamówienia
1. Dopuszcza się płatności częściowe (30 % i 70% lub 100%)po uporzednim
Potwierdzeniu wykonanych prac przez Insp. Nadzoru
3. Termin płatności 30 dni, przelew
4. Zamawiający nie przewiduje przedpłat
VII.Kryterium oceny
1. Kryteriumwyboru oferty będzie cena oferty - 100%
VIII. Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki zawarte w niniejszym zapytaniu i jest świadom odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
Dodatkowych informacji udziela : L.Kośmicka-Skrzypczak pod numerem telefonu (61) 8412469
I. Zamawiający
Komenda WojewódzkaPolicji w Poznaniu
60-844 Poznań
ul. Kochanowskiego 2a
Pomieszczenie techników w Komendzie Powiatowej Policji w Gnieźnie przy ul. Jana Pawła II/2a
II. Opis przedmiotu zamówienia
Zakresem działania Komendy Powiatowej Policji w Gnieźnie jest terytorium powiatu gnieźnieńskiego o liczbie ludności 145 085.
Stan techniczny istniejącego budynku określono jako dobry. W celu dostosowania istniejących pomieszczeń dla potrzeb Wydziału Kryminalistyki – zespołu techniki kryminalnej należy zmodernizować część pomieszczeń dostosowując w ramach możliwości technicznych dla ich potrzeb.
Zakresem objęte są pomieszczenia o ogólnej powierzchni 46,78m2 na I piętrze budynku administracyjnego ,,A” Komendy Powiatowej Policji w Gnieźnie przy ul. Jana Pawła II/2a.
1/Zakres robót zewnętrznych obejmie:
W celu poprawienia warunków pracy w obecnie zajmowanych pomieszczeniach o pow. 22,74m2 i pomieszczenia o pow. 24,04m2 z wydzieloną częścią na korytarz z obniżoną posadzką drewnianą należy wykonać prace objęte zakresem rzeczowym :
- przygotowanie podłoży do wykonania robót malarskich,
- szpachlowanie powierzchni ścian i sufitów,
- wykonanie powłok malarskich,
- zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych o podwyższonych parametrach,
-wymianie nowych wykładzin na uprzednio wykonanym podłożu z masy samopoziomującej,
- demontaż lamp
- ponowny montaż lamp,
- montaż nowych gniazd włączników
Uszczegółowienie zakresu robót o ktorych jest mowa w pkt. 1 zawarte jest w obmiarze.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulowania postępowania bez podania przyczyny.
III.Termin składania ofert i realizacja:
1. Terminskladania ofert : do dnia 10.07.2017 do godz. 11.00
2. Oferty złożone po terminienie nie będą rozatrywane.
IV.Opis wymagań
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby:
a) Minimalny okres gwarancji i rękojmii wynosil minimum 50 miesięcy
b) Siedziba Wykonawcy znajdowała się w odległości nie większej niż 50 km. do miejsca budowy.
c) Posiadaniał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł
d) Wykonał w ciągu ostatnim roku robóty remontowe w budynkach urzyteczności publicznej na ogólną wartość nie mniejszą niż 100 000,00zł.
e) Okres realizacji przedmiotowego zadania od maja 2017 do 30 września 2017
f) Planowana jest realizacja inwestycji w dwóch etapach. Z uwagi na brak możliwości lokalowych remont będzie prowadzony bez wyłączania pomieszczeń z normalnego funkcjonowania. Prace będą się odbywały etapowo w ścisłej współpracy z Technikami.
V. Istotne postanowienia zamowienia
Wymagania dodatkowe
1. Prowadzone prace nie mogą przeszkadzać ani w znaczny sposób utrudniać
pracy Komisariatu
2. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego sprzątania terenu w rejonie wykonywanych prac
VI. Płatnośc i za przedmiot zamówienia
1. Dopuszcza się płatności częściowe (30 % i 70% lub 100%)po uporzednim
Potwierdzeniu wykonanych prac przez Insp. Nadzoru
3. Termin płatności 30 dni, przelew
4. Zamawiający nie przewiduje przedpłat
VII.Kryterium oceny
1. Kryterium wyboru oferty będzie cena oferty - 100%
VIII. Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki zawarte w niniejszym zapytaniu i jest świadom odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
Dodatkowych informacji udziela : L.Kośmicka-Skrzypczak pod numerem telefonu (61) 8412469
Komunikaty