Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-01-2024 12:58:00 |
Składania : | 31-01-2024 16:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
na doposażenie stanowisk
komputerowych w monitory i stopy regulacyjne
Swadzim 23.01.2024
Grupa Muszkieterów jest
największą siecią sklepów w Polsce, działającą w formule franczyzowej, zrzeszającą
niezależnych przedsiębiorców w dwóch kategoriach: supermarketów spożywczych pod
szyldem Intermarche oraz sklepów "dom i ogród" pod szyldem
Bricomarche.
Na terenie Polski Grupa
Muszkieterów posiada łącznie 381 sklepy, w tym 186 Intermarche oraz 195 Bricomarche,
trzy centra logistyczne zlokalizowane w Swadzimiu, Mysłowicach oraz Sosnowcu,
sześć składów budowlanych oraz 69 stacji paliw działających przy wybranych
sklepach.
Centrala Grupy Muszkieterów
mieści się w Swadzimiu, k. Poznania, gdzie zlokalizowane są siedziby tzw.
spółek centralnych, odpowiedzialnych za koordynację i wsparcie działalności
spółek prawa handlowego prowadzących sklepy Intermarche oraz Bricomarche.
https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/
1.
Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest wybór dostawcy
odpowiedzialnego za dostarczenie, monitorów z regulacją wysokości oraz stopy
regulacyjnej. Pełna specyfikacja znajduje się w dalszej części zapytania.
2.
Zamawiający:
„ITM POLSKA” sp. z o.o.,
Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne
3.
„ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu, zwana dalej
„Zamawiającym”, jest spółką odpowiedzialną za zarządzanie procesem rozwoju
sieci supermarketów Intermarche i supermarketów Bricomarche. W niniejszym zapytaniu reprezentuje interesy
spółki OSTREWKA sp. z o.o., będącą spółką technologiczną zapewniającą usługi IT
dla Grupy Muszkieterów.
4.
Niniejszy dokument jest przeznaczony dla firm, które zostały
zaproszone do udziału w postępowaniu ofertowym i pozostaje własnością
Zamawiającego. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie tego dokumentu, wraz z
zawartymi w nim informacjami, w całości lub w części, w dowolnej formie, wymaga
uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający posiada prawo do żądania
zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu w każdym momencie.
1. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem
zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.
2. Do niniejszego zapytania nie mają
zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
3. Odpowiedź oferenta na zapytanie ofertowe
nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej
części, ponadto treść art. 68(2) Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania, dopóki
nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli.
4. Do
przyjęcia oferty nie mają zastosowania ogólne przepisy prawa dotyczące
milczącego przyjęcia oferty, co oznacza konieczność potwierdzenia Zamawiającego
w formie co najmniej dokumentowej.
5. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest
podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego lub
innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z
podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert. W szczególności
niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i n. KC.
6.
Akceptacja odpowiedzi Oferenta na
zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki „ITM Polska” w
stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie podpisana umowa
handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki „ITM Polska” zawarciu
umowy w trybie ofertowym;
7.
„ITM Polska” zastrzega sobie prawo do
wycofania zapytania w dowolnym czasie.
8.
„ITM Polska” zastrzega sobie prawo do
wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług objętych niniejszym zapytaniem;
9. Ostatecznie oferta musi być podpisana
przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku
podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć
pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji, w języku
polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf należy załączyć do postępowania na
Platformie Zakupowej Open Nexus.
10.
Propozycja
finansowa musi być zgodna z przedstawionymi tabelami cenowymi, przy czym
przyjmuje się, że oferenci mogą przedstawić dodatkowe informacje, które uznają za niezbędne do zrozumienia ich ofert.
11. Przedstawiona
oferta musi zawierać wszystkie elementy pod względem formy i treści wyszczególnione
w zapytaniu ofertowym, nadawać się do przyjęcia bez konieczności składania kontroferty
przeciwnym przypadku Zamawiający
zastrzega sobie prawo do niezorganizowania spotkania w celu przedstawienia
oferty
12. Zamawiający zastrzega możliwość prowadzenia
rozmów z wybranymi oferentami.
13. Wydatki poniesione przez Oferenta w
związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw.
koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie Oferenta.
1. Oferent powinien wykazywać wiedzę oraz
posiadanie doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a także
posiadać odpowiedni potencjał techniczny i wykonawczy.
2. Oferent zobowiązuje się do dostarczania asortymentu
określonego w zapytaniu ofertowym oraz zapewnienia opieki serwisowej/gwarancji
dla zakupionych urządzeń
1. Ostatecznym i decydującym dokumentem jest
wersja sporządzona w języku polskim, zgodnie z obowiązującym prawem polskim,
2. Oferent jest zobowiązany do złożenia
oświadczenia potwierdzającego posiadanie odpowiednich możliwości finansowych i
ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz zasobów (technicznych i
osobowych) niezbędnych do pomyślnego wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Wymagane załączniki do oferty: Załącznik
nr 2 - Kwestionariusz Dostawcy, aktualne
dokumenty rejestracyjne firmy: bieżący odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON
6.1. Zapotrzebowanie dotyczy:
- 392 stopy regulacyjne;
- 435 monitorów z możliwością regulacji
wysokości;
Ilości +/-15% - do czasu dostawy ilości
mogą się delikatnie zmienić
6.2. Parametry:
Stopy regulacyjne – jako wzór został przyjęty model Digitus
Stojak biurkowy na monitor 15” – 27” (DA-90346)
- prosimy o zaproponowanie takiego modelu lub o zbliżonych parametrach.
Konieczne
dostarczenie 1 stopy do sprawdzenia czy jest solidna; czy nie opada samoczynnie
itp.
Gwarancja – 24 miesiące
Monitory – około 24 cale, rozdzielczość 1920 x
1080, technologia LED, złącza HDMI, DisplayPort, regulacja wysokości (PIVOT),
jako opcja prosimy również o wycenę monitorów 27 calowych
Dotychczas sprawdzone przez nas marki to
Dell, HO, IIYAMA lub prosimy o wycenę monitorów o podobnych parametrach.
Gwarancja – 36 miesięcy (door to door)
Monitory poleasingowe - do rozważenia po otrzymaniu oferty, pod
warunkiem, że będzie to jedna marka i jeden określony model
Gwarancja – 12 miesięcy
6.3. Serwis:
Prosimy o podanie warunków serwisowych
zarówno dla nowego jak i poleasingowego sprzętu
6.4. Umowa
Umowa na dostawę sprzętu będzie na spółkę
Ostrewka, natomiast faktury wystawiane będą bezpośrednio na poszczególne spółki
w określonych poniżej ilościach:
ITM POLSKA |
MGI POLSKA |
SCA PR POLSKA |
BAZA POZNAŃSKA |
OSTREWKA |
IMMO |
|
Ilość podwyższeń do monitorów
- zakup |
45 |
88 |
100 |
130 |
19 |
10 |
Ilość monitorów do zakupu |
90 |
60 |
75 |
78 |
10 |
32 |
6.5. Dostawa
Możliwość dostarczenia sprzętu w 3 partiach,
nie później jednak niż do końca kwietnia 2024 r.
6.6. Termin płatności
Minimum 21 dni – preferowane 30 dni
1.
Oferta powinna być zatytułowana „Doposażenie
stanowisk komputerowych w monitory i stopy reglacyjne”
2.
W swoich odpowiedziach oferenci
proszeni są o podanie następujących informacji:
a) Prezentacja
firmy
b) W
Załączniku nr 1 należy podsumować wszystkie elementy finansowe oferty
c) Projekt
umowy
1.
Oferent przygotuje propozycję w
oparciu o wytyczne wynikające z przekazanych materiałów oraz zgodnie z
najlepszą wiedzą wymaganą od profesjonalisty, a także obowiązującymi
przepisami.
2.
Informacje związane z postępowaniem
Oferent przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open Nexus, uzupełniając wskazane
pola oraz obligatoryjnie przygotowując Załącznik 1 - cennik w formacie MS Excel.
3. Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi
wartościami, nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników
oferty. Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych
formatach niż wymagane nie będą rozpatrywane;
Przy
ocenie ofert usług będą brane pod uwagę wymienione poniżej kryteria:
1.
Cena (waga: 85%)
oceniana będzie
całkowita kosztorysowa cena oferty dostawcy obejmująca
koszt zakupu i gwarancji
2.
Wsparcie serwisowe (waga: 10%):
Dostawca powinien
zapewnić odpowiednie wsparcie serwisowe
3.
Czas dostawy (waga: 5%):
Oceniana będzie
gotowość dostawcy do dostarczenia urządzeń
Lp. |
Zdarzenie |
Data |
1. |
Ostateczny termin składania ofert (Oferty dostarczone po wskazanym powyżej
terminie nie będą rozpatrywane) |
31.01.2024 godz. 16:00 |
2. |
Ostateczny termin składania przez Oferentów
zapytań do zapytania ofertowego |
26.01.2024 |
3. |
Ostateczny termin udzielania odpowiedzi
na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego |
29.01.2024 |
4. |
Wstępny termin spotkań z wybranymi Oferentami
w celu omówienia przedstawionych ofert – o ile zajdzie taka potrzeba |
05-08.02.2024 |
4. |
Termin ostatecznej oceny ofert |
Luty 2024 |
1.
Oferent jest zobowiązany do przekazania
oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus
2.
W przypadku pytań:
a. merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w
prawym dolnym rogu formularza Platformy Zakupowej Open Nexus "Wyślij wiadomość”
b.
pytania
związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta
Platformy Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
3.
Wiadomości z Platformy Zakupowej mają
charakter informacyjny.
1.
Załącznik 1 – Cennik
2.
Załącznik 2 – Kwestionariusz Dostawcy
Komunikaty