Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-01-2024 09:49:00 |
Składania : | 14-02-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Zapytanie o cenę na wykonanie usługi projektowej.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o. o. ul. Przemysłowa 12 27 - 600 Sandomierz
NIP 864 000 25 49 zaprasza do złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą
”Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku biurowo-administracyjnym PGKiM”.
1.
Opis
przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie
dokumentacji projektowej obejmującej modernizację instalacji elektrycznej w
budynku biurowo-administracyjnym PGKiM zlokalizowanym przy ulicy Przemysłowej
12 w Sandomierzu, w celu dostosowania instalacji elektrycznej do obowiązujących
wymogów ppoż, bhp i norm branżowych.
Zakres prac modernizacyjnych:
1)
zabudowa
wyłącznika ppoż,
2)
wymiana
i modernizacja złącza kablowego,
3)
modernizacja
WLZ z systemem rozdziału zasilania na poszczególne piętra budynku
administracyjnego,
4)
wymiana
i modernizacja rozdzielnic piętrowych - 8szt,
5)
montaż
systemu uziemiająco-wyrównawczego w budynku,
6)
montaż
systemu przepięciowego,
7)
dostosowanie
instalacji elektrycznej do bieżących potrzeb administracji.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
a) dokumentacja projektowa wraz z wymaganymi uzgodnieniami
– 3 egz.
b) przedmiar robót – 1 egz.
c) kosztorys inwestorski -1 egz.
d) wersja elektroniczna ww. dokumentacji wraz z rysunkami
w wersji (*.dwg) – 1 kpl
3.
W celu złożenia prawidłowej oferty, należy zapoznać się w terenie z obiektem,
którego dotyczy przedmiot zamówienia.
4.
Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę
wizji lokalnej:
a) Zamawiający umożliwi i zaleca
przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia,
w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania
oferty oraz realizacji przedmiotu umowy. Pominięcie wizji lokalnej, nie zwalnia
Wykonawcy od prawidłowego skalkulowania ceny oferty.
b) W celu umówienia wizji lokalnej
należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z
Wykonawcami.
c) Koszty związane z udziałem w wizji
lokalnej poniesie Wykonawca.
5.
Zakres
robót objętych niniejszym zamówieniem winna wykonać osoba posiadająca odpowiednie
uprawnienia do projektowania w branży elektrycznej.
6.
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
7.
Kryterium
oceny ofert – 100% cena netto.
8.
Termin
realizacji zamówienia: 6 miesięcy od daty podpisania umowy.
9.
Ofertę
należy złożyć zgodnie z załączonym drukiem oferty (załącznik nr 1) za
pośrednictwem Platformy zakupowej w terminie do dnia 14 luty 2024 r. do
godz. 1000
10.
Kontakt
w sprawach organizacyjnych:
Zespół
ds. inwestycji i remontów - tel. 15/832-23-26 wew. 141
11.
Kontakt
w sprawach technicznych
Henryk Dąda – Główny Energetyk tel. 662-558-414
Dariusz Kozieja – Dyrektor ds. Technicznych
tel. 530-406-509
12.
Spółka
skontaktuje się z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
13.
Spółka zastrzega, że złożenie oferty nie stanowi
podstawy do dochodzenia zawarcia umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości braku wyboru jakiejkolwiek oferty.
Do udzielania informacji związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie odrębnego zamówienia.
Komunikaty