Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-02-2024 09:54:00 |
Składania : | 19-02-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 19-02-2024 10:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Zamawiający Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza doskładania ofert w procedurze zaproszenia do złożenia oferty na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł pn.: "Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych”
I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz projekt umowy.
II. Termin realizacji zamówienia 19.02.2024 r., godz. 10:00
III. Kryteria oceny ofert - cena - 60%, termin dostawy 40%.
IV. Postępowanie wszczęte na podstawie niniejszego zaproszenia prowadzi się z zachowaniem formy formy elektronicznej i/lub pisemnej.
V. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
VI. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Eliza Ciarkowska - eliza.ciarkowska@plock.eu
VII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny.
VIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zaproszeniu zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.
IX. Termin związania ofertą – 30 dni.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia próbek gadżetów bez znakowania
logotypem Zamawiającego. Próbki należy zapakować i dostarczyć do dnia
składania ofert do siedziby Zamawiającego. Próbki należy zaadresować na
Zamawiającego - Stary Rynek 1, 09-400 Płock, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko Nr 1 -
wejście od ulicy Zduńskiej, z dopiskiem Zespół Obsługi Inwestora oraz opisać:
Próbki stanowiące załącznik do oferty w postępowaniu na Wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych.
Nie otwierać przed dniem 19 lutego 2024 roku, do godz. 10.15.
W
przypadku próbek Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków
komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4) Pzp. W
przypadku pytań dotyczących próbek gadżetów prosimy o kontakt:
mail: eliza.ciarkowska@plock.eu
tel. 24 367 15 73 / 24 367 08 44
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO
Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych.
Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;
Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.
Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
______________________
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
2024-02-28 11:03 | Eliza Ciarkowska |
INFORMACJA
O
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY w postępowaniu pn. ”Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych” (ID 884824) Informuję, że Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu pn. „Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych”: 1. Za najkorzystniejszą uznana została oferta złożona przez „SIM KOŁO” Sp. z o.o. Uzasadnienie wyboru: Zamawiający dokonał wyboru oferty w oparciu o kryteria: cena ofertowa 60%, termin dostawy 40%. Jest to oferta najkorzystniejsza, spełniająca warunki wskazane przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia. 2. Zamawiający informuje, że odrzucił ofertę wykonawcy LIR - Wykonawca złożył próbki niezgodne z Opisem Przedmiotem Zamówienia załączonym do postępowania. 3. Zamawiający informuje, że odrzucił ofertę Wykonawców: XD GIFT Sp. z o.o., Agencja Promocyjno-Wydawnicza UNIGRAF Tomasz Kloska, Rekus Kinga Świderska&Michał Świderski S.C., Agencja Reklamowo Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki - Wykonawcy nie złożyli próbek produktów wymaganych w postępowaniu. |
2024-02-19 12:30 | Eliza Ciarkowska |
Zamawiający
informuje,
że
w
postępowaniu
pn."Wykonanie
i
dostawa
gadżetów
promocyjnych"
wpłynęło
8
ofert: CENA brutto / TERMIN DOSTAWY 1. Paweł Kędzierski - 8 216,40 zł / 10 dni 2. Agencja Reklamowo Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki - 29 397,00 zł / 8 dni 3. LIR - 7 380,00 zł / 8 dni 4. "SIM KOŁO" Sp. z o.o. - 7 626,00 zł / 8 dni 5. XD GIFT Sp. z o.o. - 15 547,20 zł 6. Agencja Promocyjno-Wydawnicza UNIGRAF Tomasz Kloska - 9 471,00 zł 7. Rekus Kinga Świderska&Michał Świderski S.C. - 15 375,00 zł / 8 dni 8. Agencja Promocyjna WENA S.C. Jolanta Łyszkowska-Socha, Tomasz Socha - 8 487,00 zł / 8 dni Warunkiem zakwalifikowania oferty do oceny postępowania jest uzupełnienie jej poprzez dostarczenie próbek gadżetów do siedziby Zamawiającego tj. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko nr 1 - wejście od ulicy Zduńskiej, z dopiskiem Zespół Obsługi Inwestora, do dnia 23.02, do godz. 10:00. |
Komunikaty