- Strona główna
- Postępowanie ID 885466
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Naprawa blacharsko-lakiernicza pojazdu Skoda Superb MR 2015
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Tejszerski
-
Organizacja
-
OddziałWydział Transportu
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-02-08 09:39:00
-
Składania2024-02-15 09:39:00
-
Otwarcie ofert2024-02-15 09:44:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Przedmiotem zapytanie jest usługa naprawy blacharsko-lakierniczej pojazdu służbowego m-ki Skoda Superb , nr VIN TMBAL7NP9J7530583.
Zakres naprawy opisano w załączniku do zapytania.
Warunki złożenia oferty:
- Wartość oferty stanowi suma robocizny, materiałów lakierniczych oraz kosztów części zamiennych,
- Niezbędne jest wypełnienie załącznika do zapytania,
- Zamawiający przewiduje opcję 10 % całościowej wartości oferty na zwiększenie kosztów naprawy na skutek nieprzewidzianego zakresu, po demontażu elementów pojazdu w warunkach warsztatowych (uszkodzenia ukryte),
- Czas realizacji usługi do 30 dni od dnia wydania pojazdu do naprawy (możliwe wydłużenie terminu po zleceniu usługi z uwagi na niedostępność części zamiennych - niezbędne pisemne powiadomienie zamawiającego) ,
- Dopuszcza się stosowanie zamienników porównywalnej jakości z wyjątkiem elementów systemu AIRBAG oraz pasów bezpieczeństwa,
- Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na usługę oraz części zamienne,
- po realizacji usługi, wykonawca dostarczy kopie faktur zakupu nowych części układu AIRBAG oraz pasów bezpieczeństwa (bez wskazywania cen zakupu),
- Po weryfikacji pełnego zakresu naprawy w warunkach warsztatowych, wykonawca przekaże zamawiającemu całkowity kosztorys naprawy (w ramach 10 % opcji),
- dopuszcza się dokonanie naprawy, zamiast wymiany poszczególnych elementów, po wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym,
- numery katalogowe części wymienionych w załączniku należy traktować jako poglądowe i mogące odbiegać od stanu faktycznego w zależności od wyposażenia pojazdu (do weryfikacji i pełnego ustalenia numerów katalogowych należy dokonać oględzin pojazdu w siedzibie zamawiającego, przy ul. Podolańskiej 52 w Poznaniu),
- przed złożeniem oferty zamawiający zaleca dokonanie oględzin pojazdu, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu,
- Miejscem naprawy - siedzibą wykonawcy musi być teren Miasta Poznania lub powiatu poznańskiego.
- Wykonawca po realizacji usługi dostarczy kserokopie faktur zakupu części (bez widocznych cen zakupu).
- Zamawiający w przypadku przekroczenia terminu naprawy zastosuje kary umowne w wysokości 0,5% za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 77 149 69.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?