Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-02-2024 08:37:00 |
Składania : | 20-02-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 20-02-2024 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie transkrypcji 15 webinariów oraz nagranie webinariów i ich obróbka techniczna w celu umieszczenia na Youtube oraz stronie internetowej projektu.
Opis przedmiotu zamówienia
Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa w ramach programu Ministra Edukacji i Nauki pod nazwą „Społeczna odpowiedzialność nauki II - Popularyzacja nauki”, nr projektu POPUL/SP/0238/2023/01.
W ofercie należy przedstawić:
• Wycenę netto plus VAT za wykonanie usługi nagrywania 15 webinariów wraz z ich obróbką techniczną/montażem w celu umieszczenia na platformie Youtube i stronie internetowej projektu.
• Wskazanie zakresu oferty, która powinna obejmować
o Usługę transkrypcji 15 webinariów (tekst pisany prezentujący treść przekazywaną podczas webinarium przez wykładowcę, dodany pod materiałem wyświetlanym na ekranie monitora tj. ciemna apla, białe duże litery) i poddane obróbce technicznej w celu umieszczenia ich na platformie Youtube oraz na stronie internetowej projektu (standard WCAG 2.1. – Content Accessibility Guidelines, czyli wytyczne dotyczące dostępności treści internetowych).
o Kwotę netto + VAT za usługę transkrypcji 15 webinariów.
oraz
o Usługę nagrania 15 webinariów trwających 1,5 h każdy, przygotowanych w programie MS Power Point przez wykładowców UMG wraz z obróbką techniczną i montażem w celu umieszczenia ich na stronie www projektu i na platformie Youtube.
o Kwotę netto + VAT za usługę nagrania 15 webinariów.
oraz
o Opis sprzętu wykorzystywanego w realizacji usługi.
o Opis doświadczenia wykonawcy w realizacji przedsięwzieć o podobnym zakresie potwierdzony dokumentami.
Terminy wykonania usługi (dni zostaną wskazane w okresie kwiecień – maj 2024 r. przez zlecającego w uzgodnieniu z wykonawcą); Usługa musi zostać wykonana do dnia 31 maja 2024 roku.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-03-13 08:02 | Anita Brunowicz | W załączeniu ogłoszenie o wyborze Wykonawcy. |
2024-02-16 13:44 | Anita Brunowicz | W załączeniu odpowiedzi na pytania 1. |
Komunikaty