-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 887616
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
IS.271.3.2024 Przebudowa drogi gminnej Glinice Wielkie - Glinice Domaniewo - Mieszki -Leśniki
Wystawiający
-
UżytkownikMariola Darkowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-02-13 13:57:00
-
Składania2024-03-04 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-03-04 09:10:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-03-14
12:29:02
|
Mariola Darkowska |
Szanowni
Państwo Gmina Winnica zamieszcza informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu pn.: Przebudowa drogi gminnej Glinice Wielkie - Glinice Domaniewo - Mieszki -Leśniki. Załączniki |
2024-03-04
11:17:30
|
Mariola Darkowska |
Szanowni
Państwo Gmina Winnica zamieszcza informację z otwarcia ofert w postępowaniu Przebudowa drogi gminnej Glinice Wielkie - Glinice Domaniewo - Mieszki -Leśniki. Załączniki |
2024-03-04
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 4500000,00 zł brutto. |
2024-02-27
09:55:57
|
Mariola Darkowska |
Zawiadomienie
nr
1
o
zmianach
treści
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na: Przebudowa drogi gminnej Glinice Wielkie - Glinice Domaniewo - Mieszki -Leśniki Działając na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.; zwana dalej: PZP), Zamawiający informuje, że zmianie uległy następujące zapisy Specyfikacji Warunków Zamówienia: Zmiana nr 1: W Rozdziale III INFORMACJE O PRZEBIEGU POSTĘPOWANIA pkt. 2. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT ppkt. 2.1 o treści: „Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 28.02.2024 r. do godz. 09:00” Zastępuje się następującym: „Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 04.03.2024 r. do godz. 09:00” Zmiana nr 2: W Rozdziale III INFORMACJE O PRZEBIEGU POSTĘPOWANIA pkt. 3 TERMIN OTWARCIA OFERT ppkt. 3.1. o treści: „Otwarcie złożonych ofert w systemie nastąpi w dniu 28.02.2024 r. o godzinie 09:10” Zastępuje się następującym: „Otwarcie złożonych ofert w systemie nastąpi w dniu 04.03.2024 r. o godzinie 09:10” Zmiana nr 3 W Rozdziale III INFORMACJE O PRZEBIEGU POSTĘPOWANIA pkt. 4 Termin związania ofertą ppkt. 4.1 o treści: „Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do dnia 26.03.2024 r.” Zastępuje się następującym: „Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do dnia 02.04.2024 r.” Zmiana nr 4 Zamieszcza się zaktualizowany załącznik nr 4 do SWZ. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w wyniku dokonanych zmian konieczne są zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Załącza się ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Nr 2024/BZP 00220257 z dnia 27 lutego 2024 roku. Załączniki |
2024-02-27
09:49:17
|
Mariola Darkowska |
Wyjaśnienia
i
zmiany
treści
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na: Przebudowa drogi gminnej Glinice Wielkie - Glinice Domaniewo - Mieszki -Leśniki Działając na podstawie art. 284 oraz art. 286 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.; zwana dalej: PZP), Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami: Pytanie nr 1: Wykonawca wnosi o zmianę wskazanych poniżej zapisów: - § 9 pkt. 6 Projektu umowy (Załącznik nr 4 do SWZ) „Faktura końcowa zostanie wystawiona po zakończeniu realizacji Przedmiotu Umowy, na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót, po usunięciu wszystkich wad i usterek.” - § 10 pkt. 4 lit. a Projektu umowy (załącznik nr 4 do SWZ) „4) Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia: a) jeżeli wady nadają się do usunięcia, może odmówić odbioru do czasu usunięcia wad,” Zamawiający w powyższych zapisach informuje, iż podstawą wypłaty ostatniej części wynagrodzenia jest bezusterkowy protokół odbioru oraz, że może odmówić odbioru w przypadku wad nadających się do usunięcia. Zgodnie z ugruntowanym orzecznictwem sądowym, zakazane jest zastrzeganie w umowie tzw. bezusterkowego odbioru robót. W Wyroku z dnia 3 sierpnia 2017 r., w sprawie o sygn.. akt: I ACa 689/16, Sąd Apelacyjny w Warszawie wskazał, że .. odbiór robót jest obowiązkiem zamawiającego, a postanowienie umowne, które uzależnia prawo wykonawcy od podpisania bezusterkowego protokołu odbioru, uznać należy za nieważne, jako sprzeczne z istotą umowy o roboty budowlane w rozumieniu art. 647 KC. Analogiczny pogląd wyrażony został również w Wyroku: SA w Białymstoku dnia 5 czerwca 2013 r. I ACa 806/12, Wyrok SA w Białymstoku z dnia 27.10.2017 roku, sygn..akt: I ACa 321/17, Wyroku SA w Szczecinie z dnia 29.03.2017 roku, sygn.akt: I ACa 944/16. Dodatkowo podkreślenia wymaga, że zgodnie ze wskazanym orzecznictwem Zamawiający uprawniony jest do odmowy odbioru robót w przypadku wystąpienia wad istotnych przedmiotu umowy, tj. takich które uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem. W związku z tym Zamawiający nie może uzależniać wypłaty wynagrodzenia od braku uwag i zastrzeżeń w protokole końcowym, gdyż takowe mogą się w nim znajdować wraz z wyznaczeniem terminu ewentualnych napraw, jeśli nie są wadami istotnymi, które uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu. W związku z powyższym Wykonawca prosi o zmianę zapisu na: - § 9 pkt. 6 Projektu umowy (Załącznik nr 4 do SWZ) „Faktura końcowa zostanie wystawiona po zakończeniu realizacji Przedmiotu Umowy, na podstawie protokołu odbioru końcowego robót.” - § 10 pkt. 4 lit. a Projektu umowy (załącznik nr 4 do SWZ) – prosimy o wykreślenie zapisu. Odpowiedź: Zamawiający po przeanalizowaniu wskazanych uwag zamieszcza zaktualizowany Załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert. Nowy termin składania ofert to: 04.03.2024 r. godz. 09.00; termin otwarcia ofert to: 04.03.2024r. godz. 09.10. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w wyniku dokonanych zmian dokonał zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Sprostowanie ogłoszenia zostało opublikowane w dniu 27 lutego 2024 roku pod numerem 2024/BZP 00220257. Załączniki |
2024-02-27
09:45:41
|
Mariola Darkowska | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?