Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-02-2024 13:46:00 |
Składania : | 05-03-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 05-03-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej niniejszym zaprasza do złożenia oferty na:
"Wykonanie usługi wymiany piasku na polach piaskowych i piaskownic w Rudzie Śląskiej w 2024 r."
Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia zakresu prac.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
lub pod numer tel. 32 24 20 133 wew. 139 (Biuro Utrzymania Zieleni) w godzinach pracy biura:
- związanych z obsługą platformy zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 pod numerem tel. 22 101 02 02 lub przez adres mailowy cwk@platformazakupowa.pl.
Sposób złożenia i sporządzenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową, do dnia:
05.03.2024 r. do godziny 09:00. Należy wypełnić dane pozycje oferty.
Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniające wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji (załącznik nr 1 do postępowania) i najniższą cenę zostanie wybrana do realizacji zamówienia.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną. W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożoną ofertę. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru ofert w przypadku, gdy koszt wykonania zadania podany przez Wykonawcę przekracza możliwości finansowe Zamawiającego.
1. Załącznik nr 1 - Wymiana nr 1
2. Załącznik nr 2 - Wymiana nr 2
3. Załącznik nr 3 - Wykaz lokalizacji (mapy sytuacyjne)
Otrzymana oferta nie zobowiązuje Spółki do zawarcia umowy.
Miejsce dostawy: Biuro Utrzymania Zieleni - ul. Janasa 13a, 41-700 Ruda Śląska
Termin składania ofert: do dnia 05.03.2024 r. do 9:00
Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury. Płatność powinna być rozbita na dwie osobne faktury.
Komunikaty