Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-02-2024 12:47:00 |
Składania : | 29-02-2024 13:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Świadczenie usługi wsparcia serwisowego przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy dla następujących macierzy dyskowych:
1. Macierz EMC VNX5300
DPE + 4x3,5inch DAE
45x600GB 15k, 20x200GB SSD, 10x2TB NL-SAS
3. Macierz HP MSA 2312fc
12x1TB SATA
3. Macierz EMC DD2500
12x3TB NL-SAS
4. Macierz EMC DD6300
12x4TB NL-SAS, 1x800GB SSD
5. Macierz HP MSA 2040
24X900GB 10k SAS
Wymagania
Usługa musi być świadczona w trybie 13x5 (przez 13 godzin dziennie od 8:00 do 21:00, od poniedziałku do piątku z wyjątkiem świąt) z czasem reakcji na poziomie 4 godzin. Gwarantowany czas naprawy (lub czas dostarczenia części zamiennej) maksimum 2 dni robocze od momentu zgłoszenie przez Zamawiającego.
W okresie świadczenia usługi wymagane jest bezpłatne usuwanie awarii oraz bezpłatny dostęp do części zamiennych wymienianych w przypadku awarii. Dostarczone części zamienne muszą być oryginalne i certyfikowane przez producenta posiadanych macierzy o parametrach nie gorszych niż aktualnie posiadane przez Zamawiającego.
W przypadku awarii w zależności od stopnia złożoności usterki przedstawiciel Wykonawcy przyjedzie na miejsce instalacji sprzętu w celu wykonania naprawy i wymiany poszczególnych komponentów. W przypadku awarii dysku Zamawiający wymaga jedynie dostarczenia kurierem sprawnego dysku i wymianę przeprowadzi we własnym zakresie.
Wszystkie koszty tj. części potrzebne do naprawy i ich transport, robociznę, dojazd serwisantów ponosi Wykonawca.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 58 58 995- Maciej Szymczak,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-03-27 11:48 | Natalia Gryzło | Raport wyboru oferty w załączeniu. |
Komunikaty