Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-02-2024 09:30:00 |
Składania : | 29-02-2024 09:24:00 |
Otwarcia : | 29-02-2024 10:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Koronowo, 19.02.2024 r.
Wytyczne
do postępowania przetargowego na sporządzenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą „Parking ulica Dworcowa w Koronowie”.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej parkingu na działkach 686/1, 686/2, 687/2, 687/3, 687/6 mieszczących się w miejscowości Koronowo, będących własnością Gminy Koronowo. Na terenie działki 687/6 znajdują się budynki oznaczone w ewidencji nr 5549 oraz nr 3490, które przeznaczone są do rozbiórki na postawie decyzji nr 58/2022 znak sprawy WB.6741.55.2022 z dnia 19.12.2022 roku.
Krótka charakterystyka :
1) parking jednopoziomowy,
2) nawierzchnia parkingu z kostki w miejscach dla pojazdów uprzywilejowanych, oraz dla osób z niepełnosprawnościami, pozostała część parkingu z płyt ażurowych uzupełnionych kamieniem,
3) ogrodzenie panelowe należy zaprojektować dla całego parkingu, natomiast front parkingu zamknąć częściowo ogrodzeniem nawiązującym do pozostałych budynków, zachowując ład przestrzenny i zgodność z MPZP,
4) ze względu na charakter gruntu należy zaprojektować odwodnienie całej powierzchni parkingu,
5) na budynek gospodarczy zaadoptować należy, istniejący, oznaczony w ewidencji nr 3487 zgodnie z MPZP, (należy dokonać oceny stanu technicznego, ewentualnie dokonać wzmocnienia konstrukcji w porozumieniu z Konserwatorem Zabytków), elewacja w/w budynku, okna oraz drzwi zewnętrzne zgodne z MPZP,
6) w miejscu budynków nr 5549 oraz 3490 należy zaprojektować pomieszczenia gospodarcze 6 szt. o wymiarach 3m x 2m na zabezpieczenie potrzeb mieszkańców budynku przy ulicy Dworcowej 2,
7) przewidzieć należy również miejsce na pojemniki śmietnikowe w formie wiaty zintegrowanej z budynkiem od strony działki nr 686/3. Wiata w rozumieniu Zamawiającego oznacza, że miejsce na pojemniki śmietnikowe ma być zadaszone. Wymiary sugerowane 4m x 2m. Zapewnić należy optymalny dostęp dla pojazdów służb odbierających odpady,
Ilość i rodzaj
pomieszczeń w
budynku gospodarczym:
Budynek gospodarczy powinien zapewnić umieszczenie następujących
pomieszczeń:
* gospodarczego z doprowadzoną wodą- zgodnie z wymaganiami dla tego typu obiektów,
* technicznego na potrzeby obsługi parkingu,
* toalety ogólnodostępnej oddzielonej od pomieszczeń technicznych dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
Należy przewidzieć możliwie 2 wejścia do budynku:
* jedno wejście do pomieszczenia technicznego i gospodarczego
* drugie, jako dostęp do pomieszczenia toalety ogólnodostępnej
Ostateczna ilość i wielkość pomieszczeń oraz ich wyposażenia – z zachowaniem odpowiednich przepisów prawa.
Ogólne wymagania dla parkingu:
* terenie parkingu powinno zostać wyznaczone jedno miejsce postojowe dla samochodów osobowych uprzywilejowanych, np.: Policja, Pogotowie Ratunkowe oraz miejsce dla osób z niepełnosprawnościami,
* miejsce na składowanie śniegu,
* ilość miejsc parkingowych - zgodnie z możliwościami działki - powierzchnią oraz aspektami prawnymi,
* zabezpieczyć należy 5 stanowisk dla rowerów,
* urządzenia małej architektury (kosze na śmieci, kosze na psie odchody, donice na rośliny ozdobne - betonowe lub w kolorze betonu, ławki),
* oświetlenie,
* monitoring obszaru objętego projektem.
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Ø pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, w tym: opinii technicznych, opinii konserwatora zabytków, aktualnej mapy do celów projektowych, uzgodnień z Wydziałem Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy – Geolog Powiatowy, z gestorami sieci,
Ø opracowanie mapy do celów projektowych,
Ø opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, w tym:
· projektu koncepcyjnego – (1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie.pdf)
· projektu budowlano – wykonawczego/ technicznego wraz ze wszelkimi uzgodnieniami oraz opiniami niezbędnymi do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót i jego uzyskania (4 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym),
· specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (4 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym),
· innych opracowań, których konieczność wykonania wyniknie na etapie projektowania (2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym),
Ø uzyskanie decyzji na wycinkę drzew, o ile będzie taka potrzeba,
Ø uzgodnienia projektu z gestorami sieci infrastruktury technicznej,
Ø uzgodnienia z Wydziałem Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego w Koronowie przed przystąpieniem do prac projektowych zakresu robót oraz aspektów technicznych do ujęcia w opracowaniu,
Ø uzyskania zezwolenia przed właściwym organem zgłoszenia robót budowlanych bądź w przypadku konieczności złożenie wniosku i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę
Forma opracowania
Dokumentację projektową należy wykonać w formie tradycyjnej:
- projekty budowlane/wykonawcze 4 egz. dla zamawiającego oraz w liczbie niezbędnej do uzyskania koniecznych decyzji i zgłoszeń,
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 4 egz.,
- przedmiar robót - 2 egz.,
- kosztorys inwestorski i ofertowy - 2 egz. + jedna aktualizacja kosztorysu na własny koszt po zakończeniu umowy w czasie ustalonym przez Zamawiającego,
- wizualizację fotorealistyczna,
- wykonanie banneru fotorealistycznego.
oraz elektronicznej - 1 egz. kompletnej dokumentacji na płytach CD lub innych nośnikach (musi ściśle odpowiadać wersji papierowej, tj. zawierać jej całą zawartość),
Uwagi do zadania:
Kwota zabezpieczona w budżecie: środki własne Gminy.
Wartość szacunkowa ustalona na podstawie badania rynku, poprzez zapytanie skierowane bezpośrednio do projektantów.
Płatności:
Przewiduje się fakturowanie częściowe:
- I transza: po uzyskaniu mapy do celów projektowych, wykonaniu i zaakceptowaniu koncepcji wraz z wizualizacją fotorealistyczną (minimum 6 zdjęć) i po wykonaniu wcześniej uzgodnionego z Zamawiającym 1 baneru fotorealistycznego o wymiarach ok 7m/3m – do 31.03.2024 roku - 40% wynagrodzenia.
- II transza: po uzyskaniu ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia i dostarczeniu kompletu dokumentacji do Wydziału Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego w Koronowie - 60 % wynagrodzenia - planowany rok wydatkowania 2024 r.
Termin wykonania zadania: 6 miesięcy od dnia podpisania umowy
Doświadczenie: Ubiegający się o zamówienie przedstawi dokumenty potwierdzające wykonanie 1 projektu polegającego na wykonaniu dokumentacji projektowo- kosztorysowej na budowę parkingu na minimum 30 miejsc parkingowych oraz 1 projektu obiektu o dowolnym charakterze znajdującego się w strefie konserwatorskiej na kwotę minimum 50.000,00 zł
Posiada przynajmniej jedną osobę w zespole projektowym posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektoniczno – budowlanej, konstrukcyjno - budowlanej oraz minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie projektowania.
Sporządziła: Zatwierdził:
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 53
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-03-04 12:45 | Aleksandra Kisły |
Dzień
dobry. W załączeniu prokokół z zakończenia postępowania. Z poważaniem Aleksandra Kisły UM w Koronowie |
Komunikaty