Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-03-2024 10:31:00 |
Składania : | 13-03-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 13-03-2024 10:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-04-12 11:45 | Justyna Gruszczyńska | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2024-03-28 10:44 | Justyna Gruszczyńska | Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert |
2024-03-13 11:12 | Justyna Gruszczyńska | Informacja z otwarcia ofert |
2024-03-13 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 175 890,00 PLN brutto. |
2024-03-08 13:39 | Justyna Gruszczyńska |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
284
ust.
1,
2
i
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(tj.
Dz.
U.
z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), informuje o treści pytania zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi: Pytanie nr 1: Dostawa obejmuje wniesienie - jakie kondygnacje? Czy będzie możliwa pomoc przy rozładunku ?Czy dostawa może być partiami ? Czy na obiekt wjedzie TIR ? Paragraf umowy 5 : Czy można wydłużyć gwarancję (wymiana wadliwego asortymentu) z 5 na 7 dni roboczych ? Odpowiedź: W odpowiedzi na powyższe pytania Zamawiający informuje, że: 1. dostawy realizowane będą do różnych jednostek KSP, więc trudno wskazać konkretne kondygnacje, natomiast najwyższe z budynków są 3-4 kondygnacyjne. 2. rozładunek leży wyłącznie po stronie Wykonawcy. 3. z reguły, na obiekty do których realizowana będzie dostawa, istnieje możliwość wjazdu TIR-em. 4. postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy ramowej, więc zapotrzebowania będą składane zgodnie z potrzebami Zamawiającego, a więc może być kilka zamówień. Jednakże każde zamówienie powinno być realizowane jednorazowo. Zamawiający informuje również, że nie wyraża zgody na zmianę terminu wymiany wadliwego asortymentu. Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ w tej kwestii. Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. |
Komunikaty