Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-344/24/29/Z Dostawy szaf BHP

Justyna Gruszczyńska
Komenda Stołeczna Policji
Termin:
Zamieszczenia : 04-03-2024 10:31:00
Składania : 13-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 13-03-2024 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 117.43 2024-03-04 10:31:00 Postępowanie
SWZ WZP-344-24-29-Z.pdf pdf 697.34 2024-03-04 10:31:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ - wersja edytowalna.doc doc 184.5 2024-03-04 10:31:00 Postępowanie
WZP-505-344-24 Odpowiedź na pytanie.pdf pdf 85.02 2024-03-08 13:39:51 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 381.46 2024-03-13 11:12:28 Publiczna wiadomość
WZP-522-344-24 Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 77.22 2024-03-13 11:12:28 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert.pdf pdf 333.9 2024-03-28 10:44:32 Publiczna wiadomość
WZP_696_344_24 Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert.pdf pdf 163.02 2024-03-28 10:44:32 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 65.39 2024-04-12 11:45:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-12 11:45 Justyna Gruszczyńska Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-03-28 10:44 Justyna Gruszczyńska Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert

Informacja o wyborze [...].pdf

WZP_696_344_24 Infor [...].pdf

2024-03-13 11:12 Justyna Gruszczyńska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

WZP-522-344-24 Infor [...].pdf

2024-03-13 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 175 890,00 PLN brutto.
2024-03-08 13:39 Justyna Gruszczyńska Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 284 ust. 1, 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U.
z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), informuje o treści pytania zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 1:
Dostawa obejmuje wniesienie - jakie kondygnacje? Czy będzie możliwa pomoc przy rozładunku ?Czy dostawa może być partiami ? Czy na obiekt wjedzie TIR ?
Paragraf umowy 5 : Czy można wydłużyć gwarancję (wymiana wadliwego asortymentu) z 5 na 7 dni roboczych ?

Odpowiedź:
W odpowiedzi na powyższe pytania Zamawiający informuje, że:
1. dostawy realizowane będą do różnych jednostek KSP, więc trudno wskazać konkretne kondygnacje, natomiast najwyższe z budynków są 3-4 kondygnacyjne.
2. rozładunek leży wyłącznie po stronie Wykonawcy.
3. z reguły, na obiekty do których realizowana będzie dostawa, istnieje możliwość wjazdu TIR-em.
4. postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy ramowej, więc zapotrzebowania będą składane zgodnie z potrzebami Zamawiającego, a więc może być kilka zamówień. Jednakże każde zamówienie powinno być realizowane jednorazowo.
Zamawiający informuje również, że nie wyraża zgody na zmianę terminu wymiany wadliwego asortymentu. Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ w tej kwestii.


Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

WZP-505-344-24 Odpow [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 514