-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 894100
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
EZ/1873/2024/AP Bieżące utrzymanie i konserwacja terenowych tras rowerowych w Parku Strzelnica w Rudzie Śląskiej
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Pawlik
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-02-27 14:30:00
-
Składania2024-03-11 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-03-11 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Miejskie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego
Sp. z o.o. zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.:
,,Bieżące utrzymanie i konserwacja
terenowych tras rowerowych w Parku Strzelnica w dzielnicy Bielszowice w Rudzie
Śląskiej"
W przypadku
pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez
przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
lub pod nr tel. 32 24 20 133 wew. 138 (Biuro Utrzymania Zieleni) w
godzinach pracy biura:
- poniedziałek, wtorek, środa 7:30-15:30
- czwartek 7:30-17:00
- piątek 7:30-14:00
- związanych z obsługą platformy, proszę o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Miejskie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego
Spółka z o. o. w Rudzie Śląskiej niniejszym zaprasza do złożenia oferty cenowej
na „Bieżące utrzymanie i konserwację terenowych
tras rowerowych w Parku Strzelnica w dzielnicy Bielszowice w Rudzie Śląskiej”
w okresie od 1 kwietnia 2024 r. do 30 listopada 2024 r.
Utrzymanie
i konserwacja terenowych tras rowerowych będzie polegało na:
a) wykonywaniu przeglądów stanu ścieżek rowerowych na
bieżąco i stosownie do potrzeb
b) uzupełnianiu ubytków w trasach wraz z ich
wyprofilowaniem (w szczególności w okolicach band i miejscach hamowania) przy
zastosowaniu odpowiedniego kruszywa i zachowaniu minimalnej grubości warstwy
jezdnej 2- 3 cm. a podbudowa musi zostać utwardzona przy użyciu zagęszczarki o
masie od 60 kg do 80 kg
c) usuwaniu luźnej nawierzchni z części jezdnej tras
na bieżąco
d) dbaniu o właściwe spadki poprzeczne, co jest
niezbędnym czynnikiem powierzchniowego odwodnienia ścieżek rowerowych na
bieżąco i stosownie do potrzeb
e) czyszczeniu odpływów wody, przepustów rurowych,
kładek drewnianych z liści, ściółki, luźnej nawierzchni jezdnej na bieżąco
f) niezwłocznym usuwaniu wszelkich awarii na trasach i
składaniu raportów po wykonaniu prac naprawczych
g) sprawdzaniu stanu technicznego wszystkich przeszkód
tj. rollery, stoliki, kickery na bieżąco
h) wykonywaniu przeglądów technicznych terenowych tras
rowerowych na bieżąco oraz raportowanie drogą e- mail o stwierdzonych usterkach
lub braku uwag (zielen@mpgm.com.pl) nie
rzadziej niż 1 raz na miesiąc
i) uzupełnianiu tabliczek i oznaczeń w punktach
startowych i dostępowych wraz z czyszczeniem regulaminów oraz dużych tablic
informacyjnych z mapą przedstawiającą sieć tras
j) konserwacja, malowanie ławek i innej małej
architektury stosownie do potrzeb
k) koszenie i wygrabianie na szerokości 1, 5 m po obu
stronach tras, 4 razy w sezonie koszenie oraz 2 razy w sezonie wygrabianie w
dniach ustalonych przez Zamawiającego bez wywozu biomasy, która powinna być
równomiernie rozprowadzona na tereny zielone, w odległości bezpiecznej od tras
rowerowych
l) usuwanie połamanych/powalonych drzew z tras bez
wywozu
ł) zamiataniu tras z wszelkich nieczystości np.: liści,
gałęzi, kamieni i innych odpadów 1 raz w tygodniu w dniu ustalonym przez
Zamawiającego
m) zbieraniu odpadów i opróżnianiu koszy na śmieci
wraz z wywozem odpadów 1 raz w tygodniu
w dniu ustalonym przez Zamawiającego
W razie
stwierdzonego zagrożenia na trasie, należy zamknąć trasę tzn.: otaśmować miejsce stanowiące zagrożenie oraz umieścić
stosowną informację do czasu usunięcia powstałego zagrożenia. Zakup
materiałów pozostanie po stronie Zamawiającego tj.: zakup kruszywa do
uzupełniania ubytków, tablic regulaminowych.
Termin realizacji: od 1 kwietnia 2024 r. do 30 listopada 2024 r.
Termin płatności: 30 dni od daty wpływu faktury za
dany miesiąc.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest wysłanie zamówienia zlecenia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają
charakter informacyjny.
Termin składania ofert upływa w dniu 11 marca 2024 roku o godz. 09:00:00.
Ofertę prosimy składać jedynie za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl.
Otrzymana oferta nie zobowiązuje Spółki do
zawarcia umowy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku:
- niewystarczających środków na realizację
zamówienia,
- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – Mapy terenowych tras rowerowych
2. Załącznik nr 2 – Dokumentacja zdjęciowa terenowych tras
rowerowych
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?