Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-03-2024 14:39:00 |
Składania : | 14-03-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 14-03-2024 10:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony wraz z bieżącym utrzymaniem zbiorników ziemnych do nich przynależnych na terenie Miasta Gliwice, które Zamawiający podzielił na części: a) Część nr 1 - Rejon nr 1. Dzielnica Łabędy i Czechowice, b) Część nr 2 - Rejon nr 2. Dzielnica Brzezinka, c) Część nr 3 - Rejon nr 3. Dzielnica Żerniki, d) Część nr 4 - Rejon nr 4. Dzielnica Bojków, Ligota Zabrska i Sośnica, e) Część nr 5 - Rejon nr 5. Dzielnica Ostropa i Wilcze Gardło, f) Część nr 6 - Rejon nr 6. Dzielnica Łabędy obręb Niepaszyce, g) Część nr 7 - Rejon nr 7. Dzielnica Trynek, Sikornik i Politechnika. 2. Szczegółowy zakres prac został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 6 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 5 do SWZ.
Szczegółowe warunki zamówienia zostały określone w Ogłoszeniu o zamówieniu i w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-04-11 13:27 | Anna Jasińska | Zawiadomienie o wyniku postępowania - Część 5 - w załączeniu. |
2024-04-11 13:25 | Anna Jasińska | Zawiadomienie o wyniku postępowania - Część 5 - w załączeniu. |
2024-04-11 13:24 | Anna Jasińska |
Zawiadomienie
o
wyniku
postępowania
-
Część
4
-
w
załączeniu. |
2024-04-11 13:20 | Anna Jasińska | Zawiadomienie o wyniku postępowania - Część 2 - w załączeniu. |
2024-04-03 14:47 | Anna Jasińska | Zawiadomienie o wyniku postępowania - Część 7 - w załączeniu. |
2024-04-03 14:40 | Anna Jasińska | Zawiadomienie o wyniku postępowania - Część 3 - w załączeniu. |
2024-04-03 14:33 | Anna Jasińska | Zawiadomienie o wyniku postępowania - Część 1 - w załączeniu. |
2024-03-14 10:59 | Anna Jasińska | Informacja z otwarcia ofert - w załączeniu. |
2024-03-14 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwota
jaką
zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
zadania
wynosi:
537
317,70
zł
brutto
w
tym: Część 1 - Rejon 1 - 77 508,62 zł brutto Część 2 - Rejon 2 - 59 863,65 zł brutto Część 3 - rejon 3 - 71 474,97 zł brutto Część 4 - Rejon 4 - 79 976,81 zł brutto Część 5 - Rejon 5 - 70 683,31 zł brutto Część 6 - Rejon 6 - 61 863,76 zł brutto Część 7 - Rejon 7 - 115 946,58 zł brutto |
Komunikaty