Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-03-2024 13:45:00 |
Składania : | 15-03-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | 15-03-2024 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
UWAGA!!!!
Zapytanie ofertowe na okres 5 miesięcy. Dostawy będą realizowane do dwóch jednostek spółki Copernicus - apteki Szpitala im. M.Kopernika oraz apteki Szpitala Św. Wojciecha w Gdańsku.
PROSZĘ O WYPEŁNIENIE FORMULARZA ASORTYMENTOWO-CENOWEGO. Jest to zapytanie ofertowe, a nie postępowanie przetargowe. Po jego rozstrzygnięciu nie będzie podpisywana umowa.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-03-15 12:23 | Paulina Bocian |
Dzień
dobry, Informuję, że najkorzystniejszą dla zamawiającego ofertę złożył kontrahent Beryl Med. |
2024-03-13 13:47 | Paulina Bocian | Przesyłam odpowiedzi na pytania zadane przez Sun-Med. Z poważaniem, Paulina Bocian |
2024-03-13 13:39 | Paulina Bocian | Załączam odpowiedzi jako pdf, ze względu na formatowanie poprzedniej wiadomości. Z poważaniem, Paulina Bocian |
2024-03-13 13:35 | Paulina Bocian |
Zamawiający
odpowiada
na
zadane
pytania: 1. Zgodnie z Dz.U. Nr 16, poz. 76 z dnia 12 stycznia 2011 roku, aktywne wyroby medyczne przeznaczone do implantacji muszą być identyfikowalne. Kod użyty do ich oznakowania, musi umożliwiać szybką i jednoznaczną identyfikację wytwórcy i wyrobu, uwzględniać jego typ oraz rok produkcji; odczytanie kodu jeżeli jest to niezbędne, nie powinno wymagać zabiegu chirurgicznego. Informujemy, że nasze produkty spełniają wszystkie wymogi ww. ustawy. Zwracamy się zatem do Zamawiającego w części 27 o potwierdzenie możliwości zastosowania papierowej części blistra (magazynka), która zawiera wszystkie wymagane informacje zawarte w powyższej ustawie (nr referencyjny, numer serii, datę ważności i produkcji, nazwę wytwórcy itd.) celem dołączenia do karty pacjenta? Zamawiający dopuszcza. 2. W rozporządzeniu ministra zdrowia z dnia 5 listopada 2010 zamieszczonego w Dzienniku Ustaw nr 215, poz 1416, paragraf 4.1, reguła 8; dotyczącym wyrobów do implantacji i chirurgicznych inwazyjnych wyrobów medycznych do długotrwałego użytku wskazano, że wyroby takie powinny posiadać klasę IIB. Natomiast w przypadku wyrobów medycznych przeznaczonych do użytku ale w bezpośrednim kontakcie z ośrodkowym układem krążenia lub sercem podniesiono ten wymóg do posiadania klasy wyższej czyli klasy III. Należy przez ten fakt rozumieć, iż ustawodawca uznał, iż wyroby medyczne klasy III musi cechować wyższy poziom bezpieczeństwa niż wyrobów medycznych klasy IIb, ponieważ zastosowanie ich na najważniejszych naczyniach w organiźmie ludzkim niesie ze sobą większe ryzyko związane z ich użyciem. Dlatego też, implant medyczny zastosowany przy zamknięciu tego typu naczyń musi spełniać jak najwyższe normy i być bardzo dokładnie przebadany pod kątem zapewnienia jak najdalej idącego bezpieczeństwa jego zastosowania na tak ważnych naczyniach. Czy zgodnie z powyższym rozporządzeniem, przepisami oraz aktualnymi standardami medycznymi Zamawiający w częsci 27 wymaga, by klipsy jako wyroby medyczne stosowane w Państwa szpitalu, przeznaczone do użytku w bezpośrednim kontakcie z ośrodkowym układem krążenia, posiadały klasę III? Zamawiający dopuszcza, nie wymaga. 3. Zwracamy sie do Zamawiającego w części 27 o podanie numerów katalogowych klipsownic znajdujących się na wyposażeniu szpitala lub numerów ref. obecnie używanych klipsów celem doboru odpowiedniego ich typu. Numery REF obecnie stosowanych klipsów to: Klipsy tytanowe LigaV klipsy naczyniowe S 0301-01S, M 0301-01M, ML 0301-01ML, L 0301-01L producenta Grena Ltd. Klipy polimerowe naczyniowe ClickaV M 0301-03M, ML 0301-03ML, L 0301-03L, XL 0301-03XL producenta Grena Ltd 4. Zgodnie z Dz.U. Nr 16, poz. 76 z dnia 12 stycznia 2011 roku, aktywne wyroby medyczne przeznaczone do implantacji muszą być identyfikowalne. Kod użyty do ich oznakowania, musi umożliwiać szybką i jednoznaczną identyfikację wytwórcy i wyrobu, uwzględniać jego typ oraz rok produkcji; odczytanie kodu jeżeli jest to niezbędne, nie powinno wymagać zabiegu chirurgicznego. Informujemy, że nasze produkty spełniają wszystkie wymogi ww. ustawy. Zwracamy się zatem do Zamawiającego w części 28 o potwierdzenie możliwości zastosowania papierowej części blistra (magazynka), która zawiera wszystkie wymagane informacje zawarte w powyższej ustawie (nr referencyjny, numer serii, datę ważności i produkcji, nazwę wytwórcy itd.) celem dołączenia do kartoteki pacjenta? Zamawiający dopuszcza. 5. W rozporządzeniu ministra zdrowia z dnia 5 listopada 2010 zamieszczonego w Dzienniku Ustaw nr 215, poz 1416, paragraf 4.1, reguła 8; dotyczącym wyrobów do implantacji i chirurgicznych inwazyjnych wyrobów medycznych do długotrwałego użytku wskazano, że wyroby takie powinny posiadać klasę IIB. Natomiast w przypadku wyrobów medycznych przeznaczonych do użytku ale w bezpośrednim kontakcie z ośrodkowym układem krążenia lub sercem podniesiono ten wymóg do posiadania klasy wyższej czyli klasy III. Należy przez ten fakt rozumieć, iż ustawodawca uznał, iż wyroby medyczne klasy III musi cechować wyższy poziom bezpieczeństwa niż wyrobów medycznych klasy IIb, ponieważ zastosowanie ich na najważniejszych naczyniach w organiźmie ludzkim niesie ze sobą większe ryzyko związane z ich użyciem. Dlatego też, implant medyczny zastosowany przy zamknięciu tego typu naczyń musi spełniać jak najwyższe normy i być bardzo dokładnie przebadany pod kątem zapewnienia jak najdalej idącego bezpieczeństwa jego zastosowania na tak ważnych naczyniach. Czy zgodnie z powyższym rozporządzeniem, przepisami oraz aktualnymi standardami medycznymi Zamawiający w częsci 28 wymaga, by klipsy jako wyroby medyczne stosowane w Państwa szpitalu, przeznaczone do użytku w bezpośrednim kontakcie z ośrodkowym układem krążenia, posiadały klasę III? Zamawiający dopuszcza, nie wymaga. 6. Czy Zamawiającego w części 28 czy oczekuje klipsów rekomendowanych przez producenta robota daVinci firmę Intuitive Surgical co jest potwierdzeniem ich jakości i niezawodności jako implantu medycznego stosowanego przy zabiegach robotycznych? Zamawiający nie wymaga. |
Komunikaty