-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 902098
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP.271.2.2024 Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Lądek – etap II
Wystawiający
-
UżytkownikSylwia DROP
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-03-14 15:06:00
-
Składania2024-03-29 11:30:00
-
Otwarcie ofert2024-03-29 11:45:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-03-29
10:35:58
|
Sylwia DROP |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
1)
Zgodnie
z
art.
260
ust.
2
ww.
ustawy,
Zamawiający
jest
zobowiązany
do
udostępnienia
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
informacji
o
unieważnieniu
postępowania,
podając
uzasadnienie
faktyczne
i
prawne, 2) Zgodnie z art. 256 ww. ustawy Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postepowania jest nieuzasadnione. Zamawiający unieważnia postępowanie przed terminem składania ofert w związku ze stwierdzeniem błędów w zakresie opisu przedmiotu zamówienia dla celów uzyskania dofinansowania, co powoduje, że dalsze prowadzenie postepowania jest nieuzasadnione. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 256 ustawy PZP. Podjęta decyzja, przed upływem terminu składania ofert, ma również na celu ochronę interesów potencjalnych Wykonawców, aby nie ponosili realnych kosztów związanych z przygotowaniem ofert i uczestnictwem w postepowaniu. Zamawiający zamierza ponownie wszcząć postępowanie, po uzupełnieniu dokumentacji przetargowej. Biorąc pod uwagę przedstawione wyżej okoliczności prawne i faktyczne podjęto decyzję o unieważnieniu postepowania. Działając na podstawie art. 260 ust 2 ww. ustawy Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w art. 260 ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl. |
2024-03-29
10:34:36
|
Sylwia DROP |
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2024-03-20
10:41:39
|
Sylwia DROP |
informacja
o
unieważnieniu
postępowania
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?