Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1.E05 PAPIEROWE TORBY BM / IM 03 2024 KASOWE Z UCHEM - BRICOMARCHE / INTERMARCHE WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : regularne dostawy paletowo na magazyn centralny

Łukasz Sobolewski
ITM Polska Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 18-03-2024 13:17:00
Składania : 25-03-2024 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

1.E05

PAPIEROWE TORBY KASOWE DLA BRICOMARCHE I INTERMARCHE - 03 2024

DLA GRUPY MUSZKIETERÓW

(INTERMARCHE I BRICOMARCHE) W POLSCE.

 

 

 

 

 

 

 

Data: 18.03.2024

1.  Wstęp

Grupa Muszkieterów jest największą siecią sklepów w Polsce, działającą w formule franczyzowej, zrzeszającą niezależnych przedsiębiorców w dwóch kategoriach: supermarketów spożywczych pod szyldem Intermarche oraz sklepów "dom i ogród" pod szyldem Bricomarche.

Na terenie Polski Grupa Muszkieterów posiada łącznie 383 sklepów, trzy centra logistyczne zlokalizowane w Swadzimiu, Mysłowicach oraz Sosnowcu, sześć składów budowlanych oraz 69 stacji paliw działających przy wybranych sklepach.

Centrala Grupy Muszkieterów mieści się w Swadzimiu, k. Poznania, gdzie zlokalizowane są siedziby tzw. spółek centralnych, odpowiedzialnych za koordynację i wsparcie działalności spółek prawa handlowego prowadzących sklepy Intermarche oraz Bricomarche.

https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/

2.  Informacje dotyczące zapytania ofertowego

1.   Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest wybór firmy, która zapewni dostawę papierowych toreb kasowych  dla Grupy Muszkieterów w Swadzimiu (centrala sklepów Intermarché oraz Bricomarché) w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym dokumencie oraz załącznikach. Załącznik nr 2  - Specyfikacja zawiera pełen opis w zakresie przedmiotu zapytania.

2.   Zamawiający: „ITM POLSKA” sp. z o.o., Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne

3.   „ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu, zwana dalej „Zamawiającym”, jest spółką odpowiedzialną za zarządzanie procesem rozwoju sieci supermarketów Intermarche i supermarketów Bricomarche.  W niniejszym zapytaniu reprezentuje interesy spółki SCA PRPOLSKA  sp. z o.o., należących do Grupy Muszkieterów.

4.   Niniejszy dokument jest przeznaczony dla firm, które zostały zaproszone do udziału w postępowaniu ofertowym i pozostaje własnością Zamawiającego. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie tego dokumentu, wraz z zawartymi w nim informacjami, w całości lub w części, w dowolnej formie, wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający posiada prawo do żądania zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu w każdym momencie.

3.  Wymagania dotyczące Oferenta

1.     Oferent powinien wykazywać wiedzę oraz posiadanie doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a także posiadać odpowiedni potencjał techniczny i wykonawczy zapewniając regularne dostawy zgodnie z zamówieniami.

2.       Oferent winien wykazać, że w ciągu ostatniego roku przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonywał należycie usługi będące zakresem zapytania – dostawa papierowych toreb kasowych.

4.    Warunki udziału w postępowaniu

1.     Ofertę prosimy przygotować w języku polskim. Ostateczną wersją językową zapytania jest dokument sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby wystąpiła konieczność tłumaczenia dokumentu na inny język lub negocjacje prowadzone były w języku innym niż język polski, rozstrzygające znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.

2.     Oferent jest zobowiązany do złożenia oświadczenia potwierdzającego posiadanie odpowiednich możliwości finansowych i ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz niezbędnych zasobów (technicznych i osobowych) niezbędnych do pomyślnego wykonania przedmiotu zamówienia.

3.     Oferent na dalszym etapie zostanie poproszony o podpisania i przesłania Zamawiającemu Umowy o zachowaniu poufności (wzór Umowy został dostarczony przez Zamawiającego).

Umowa o zachowanie poufności, będzie wymagana na dalszym etapie postępowania.

4.     Obligatoryjne załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy (Załącznik nr 1 – kwestionariusz dostawcy), aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON, polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.

5.    Zastrzeżenia

1.     Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości;

2.     Do niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych;

3.     Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert. W szczególności niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i n. KC;

4.     Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie Oferenta.

5.     Odpowiedź oferenta na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części, ponadto treść art. 68(2) Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania, dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli;

6.     Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki „ITM Polska” w stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki „ITM Polska” zawarciu umowy w trybie ofertowym;

7.     „ITM Polska” zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.

8.     „ITM Polska” zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług objętych niniejszym zapytaniem;

9.     Ostatecznie oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji, w języku polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf należy załączyć do postępowania na Platformie Zakupowej Open Nexus;

10.  Przedstawiona oferta powinna zawierać wszystkie elementy wyszczególnione w załączniku nr 2, w części dotyczącej tego zakresu, który oferent chce zaproponować.

11.  Prosimy o przedstawienie poszczególnego zakresu prac w sposób umożliwiający jego przyjęcie bez konieczności składania kontroferty;

12.  Ogólne przepisy prawa dotyczące milczącego przyjęcia oferty nie znajdują zastosowania, co oznacza konieczność potwierdzenia przyjęcia oferty przez Zamawiającego w formie co najmniej dokumentowej;

6.     Wymagania dotyczące oferty

1.   Oferent przygotuje propozycję w oparciu o wytyczne wynikające z przekazanych materiałów oraz zgodnie z najlepszą wiedzą wymaganą od profesjonalisty, a także obowiązującymi przepisami;

2.   Informacje związane z postępowaniem Oferent przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open Nexus, uzupełniając wskazane pola.

3.   Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi wartościami, nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników oferty. Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych formatach niż wymagane nie będą rozpatrywane;

4.   Warunki płatności

a.    jeśli Zamawiający będzie miał dokonywać płatność  termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni (preferowane 45 dni) od daty dostarczenia, odbioru, montażu oraz poprawnie wystawionej faktury VAT;

b.    Termin ważności oferty - minimum 30 dni od daty końcowej składania jej na platformie

7.     Kryteria oceny ofert

 

1.     cena,

2.     czas dostawy produktów

3.     parametry techniczne produktów

4.     termin płatności,

5.     czas umowy

6.     warunki gwarancja

7.     zgodność ze specyfikacją,

8.     zgodność z obowiązującymi w POLSCE i UE przepisami,

9.     referencje

 

8.  Terminy związane z postępowaniem

Lp.

Zdarzenie

Data

1.

Ostateczny termin składania ofert

(Oferty dostarczone po wskazanym powyżej terminie nie będą rozpatrywane)

25.03.2024 godz. 09:00

2.

Ostateczny termin składania przez Oferentów zapytań do zapytania ofertowego

21.03.2024 godz. 16:00

3.

Ostateczny termin udzielania odpowiedzi na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego

22.03.2024

4.

Przewidywany termin oceny ofert

13-15 tydzień 2024

9.     Miejsce składania ofert oraz pytania do treści zapytania ofertowego

1.     Oferent jest zobowiązany do przekazania oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus

2.     W przypadku pytań:

a.     merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza Platformy

Zakupowej Open Nexus "Wyślij wiadomość”

b.     pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta Platformy

Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

3.     Wiadomości z Platformy Zakupowej mają charakter informacyjny.

4.     Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy o współpracy z „SCA PR POLSKA”

  1. Załączniki

1.     Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy,

2.     Załącznik nr 2  - Specyfikacja,

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RFQ 1.E05 PAPIEROWE TORBY BM IM 03 2024.pdf pdf 777.3 2024-03-18 13:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Specyfikacja (5).pdf pdf 441.8 2024-03-18 13:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy (11).xlsx xlsx 34.94 2024-03-18 13:17:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 MAGAZYN : TORBA PAPIEROWA SZARA Z UCHWYTEM Z LOGO kolorowym Intermarche i grafiką (czerwony, czarny, biały) 32x16x43cm, pojemność około: 21 litrów CENA 1szt. - Nakład roczny około 1 000 000 - 1 300 000szt., - Papier typu Kraft 90gr/m2 (czysty surowiec) , - Wielkość : szer.=32 x bok=16 x wysokość=43; pojemność około: 21 litrów; wytrzymałość 15 kg, - Uchwyt: papierowe skręcane. Kolor rączek: szary jak torba, - Kolor nadruku: według referencji systemu kolorów PANTONE/CMYK. Nadruk zewnętrzny 3 kolory według projektu : LOGO Intermarche oraz kolorowa grafika (czerwony, czarny, biały) . Na spodzie wydrukowany wygenerowany kod kreskowy i kod QR kod na spodzie lub boku przez dostawcę oraz certyfikat FSC na papier jaki dostarcza dostawca. Koszt matrycy w cenie produktu, - Konfekcjonowanie : torby złożone na płasko w kartonach po 200 sztuk; bez opakowania indywidualnego (pojedynczego), - Dostawa: kartony, - Miejsce dostawy: • magazyn centralny Swadzim. Dostawa w ilościach paletowych przy zamówieniu opiewającym łącznie na minimum 33 palety ( niezależnie od ilości toreb poszczególnych rodzajów wchodzących w skład zamówienia – decyduje łączna ilość toreb wszystkich rodzajów objętych danych zamówieniem) . Koszt dostawy na magazyn: w cenie torby, - Atest do kontaktu z żywnością, oraz certyfikaty. 1 szt. - (0)
2 MAGAZYN : TORBA PAPIEROWA SZARA Z UCHWYTEM DUŻA Z LOGO 3 kolorowym Bricomarche (czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorową grafiką (czarny) 40x18x38cm, pojemność około: 27 litrów CENA 1szt. - Nakład roczny około 100 000 - 200 000szt., - Papier typu Kraft 100gr/m2(czysty surowiec), - Wielkość : szer.=40 x bok=18 x wysokość=38; pojemność około: 27 litrów; wytrzymałość przynajmniej 10kg, - Uchwyt: papierowe skręcane. Kolor rączek: szary jak torba, - Kolor nadruku: według referencji systemu kolorów PANTONE/CMYK. Nadruk zewnętrzny 3 kolory według projektu : LOGO 3 kolorowe Bricomarche (czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorowa grafika (czarny) . Na spodzie wydrukowany wygenerowany kod kreskowy przez dostawcę oraz certyfikat FSC na papier jaki dostarcza dostawca, - Konfekcjonowanie : torby złożone na płasko w kartonach po 150 sztuk; bez opakowania indywidualnego (pojedynczego), - Dostawa: palety z kartonami, - Miejsce dostawy: magazyn centralny Swadzim. Dostawa gratis na magazyn w ilościach paletowych przy zamówieniu opiewającym łącznie na minimum 33 palety ( niezależnie od ilości toreb poszczególnych rodzajów wchodzących w skład zamówienia – decyduje łączna ilość toreb wszystkich rodzajów objętych danych zamówieniem) . Koszt dostawy w cenie torby, - Atest do kontaktu z żywnością, oraz certyfikaty. 1 szt. - (0)
3 MAGAZYN : TORBA PAPIEROWA SZARA Z UCHWYTEM ŚREDNIA Z LOGO 3 kolorowym Bricomarche (czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorową grafiką (czarny) 35x14x34cm, pojemność około: 16 litrów CENA 1szt. - Nakład roczny około 200 000 - 300 000szt., - Papier typu Kraft 90gr/m2, - Wielkość : szer.=35 x bok=14 x wysokość=34; pojemność około: 16 litrów; wytrzymałość przynajmniej 10kg, - Uchwyt: papierowe skręcane. Kolor rączek: szary jak torba, - Kolor nadruku: według referencji systemu kolorów PANTONE/CMYK. Nadruk zewnętrzny 3 kolory według projektu : LOGO 3 kolorowe Bricomarche (czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorowa grafika (czarny) . Na spodzie wydrukowany wygenerowany kod kreskowy przez dostawcę oraz certyfikat FSC na papier jaki dostarcza dostawca, - Konfekcjonowanie : torby złożone na płasko w kartonach po 200 sztuk; bez opakowania indywidualnego (pojedynczego), - Dostawa: palety z kartonami, - Miejsce dostawy: magazyn centralny Swadzim. Dostawa gratis na magazyn w ilościach paletowych przy zamówieniu opiewającym łącznie na minimum 33 palety ( niezależnie od ilości toreb poszczególnych rodzajów wchodzących w skład zamówienia – decyduje łączna ilość toreb wszystkich rodzajów objętych danych zamówieniem) . Koszt dostawy w cenie torby, - Atest do kontaktu z żywnością, oraz certyfikaty. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 3.9195 PLN, EUR: 4.2617 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności 10% Płatność przelewem po zrealizowaniu zamówienia i podpisaniu dokumentów dostawy . Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT w przypadku dostaw na magazyn centralny. Proszę potwierdzić lub zaproponować dłuższe terminy. (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy (tj. w cenie produktu). Miejsce dostawy paletowe na magazyn GRUPY MUSZKIETERÓW: ITM Baza Poznańska sp. z o.o., Ul. Św. Mikołaja 3, 62-080 Swadzim. Proszę potwierdzić (0)
4 Referencje - Referencje od kluczowych Klientów, z którymi Oferent współpracuje w bieżącym i poprzednim roku (sugerowane 3szt.). Proszę jeżeli to możliwe załączyć je tutaj. (0)
5 Kwestionariusz 10% Proszę o wypełnienie kwestionariusza w pliku: "Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy," i go załączyć.

Załącznik nr 1 – Kwe [...].xlsx

(0)
6 Termin ważności oferty - Proszę potwierdzić 30 dniowy termin ważności oferty lub zaproponować inny. (0)
7 Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: - Aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON. Proszę je załączyć. (0)
8 Sprawozdanie finansowe za ostatni rok - Sprawozdanie finansowe za ostatni rok. Proszę je załączyć. (0)
9 Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US - Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę je załączyć. (0)
10 Stałość ceny 10% Proszę zadeklarować stałość ceny po podpisaniu umowy współpracy: okres czasu, nakład. Proszę potwierdzić. (0)
11 Wymóg atestu - Proszę potwierdzić, że oferowane torby mają atest przeznaczone do kontaktu z żywnością. (0)
12 Dostawa pierwszej: ilość dni kalendarzowych od chwili złożenia zamówienia. 10% Proszę podać ilość dni kalendarzowych potrzebnych na dostawę pierwszej partii toreb na wywołanie sklepu lub magazynu od dnia podpisania umowy. (0)
13 Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. - Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. Proszę potwierdzić. (0)
14 Możliwości dostaw - Proszę potwierdzić możliwość ciągłych dostawa zgodnie z zapotrzebowaniem i zamówieniami bieżącymi oraz czasem realizacji 15 dni kalendarzowych od chwili złożenia zamówienia lub zaproponować inny. (0)
15 Informacje o firmie: - a. Nazwa firmy, b. Adres siedziby, c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty. Proszę podać powyższe dane. (0)
16 Umowa o zachowanie poufności. - Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności. Proszę potwierdzić gotowość podpisania umowy o zachowanie poufności. (0)
17 Próbki - Proszę potwierdzić możliwość dostarczenia bezpłatnych próbek produktów na życzenie na adres siedziby ITM POLSKA: Proszę potwierdzić. (0)
18 Koszty klisz i matryc i przygotowania po stronie Dostawcy. - Koszty klisz i matryc i przygotowania po stronie Dostawcy. Proszę potwierdzić. (0)
19 Dokumenty techniczne - Proszę załączyć dokumenty techniczne produktu itp. (0)
20 Dostawa gratis magazyn - Proszę o potwierdzenie, że ceny obowiązując dla dostaw całych samochodów 33 palety ( mix 3 rodzajów toreb wg. zamówienia) na magazyn centralny. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 179