Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-03-2024 09:06:00 |
Składania : | 27-03-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 27-03-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
1. Informujemy uprzejmie, że jesteśmy zainteresowani zakupem tuszy do drukarek oraz akcesoriów komputerowych według cennika załączonego do zapytania oraz wymagań technicznych dla poz. 11,15, 17-20.
Wymagania dodatkowe:
- poz. 1-4 - aktualne karty charakterystyki substancji/mieszaniny
- poz. 11, 15, 17-20 podpisane karty ofertowe załączone do oferty
2. Prosimy Państwa o sporządzenie oferty z podaniem cen jednostkowych oraz wartości netto i brutto
z uwzględnieniem obowiązującej stawki podatku VAT dla całości oferty oraz terminu dostawy na
bazie: siedziba Zamawiającego (koszty dostawy i ubezpieczenia wliczone w cenę).
Miejsce dostawy: PEWIK GDYNIA
Sp. o.o., ul. Witomińska 29, 81-311 Gdynia
3. Jednocześnie prosimy o przedstawienie możliwie jak najkrótszego terminu dostawy oferowanych
Wyrobów.
4. Dostawa - po otrzymaniu zamówienia podpisanego przez Zamawiającego.
5. Koszty związane z dostawą (opakowaniem, ubezpieczeniem i transportem) do Zamawiającego
powinny być uwzględnione w cenach jednostkowych wyrobów i wliczone w wartość oferty.
6. Informujemy Państwa, że standardowo współpracujemy z kontrahentami, gdzie płatność
realizowana jest przelewem w ciągu 21 dni od daty odbioru towaru wraz z fakturą. Mamy
nadzieję, że warunki te będą możliwe do zaakceptowania przez Państwa.
7. Wymagany termin związania ofertą to 14 dni od daty jej złożenia
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty