Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-04-2024 10:54:00 |
Składania : | 17-04-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: "Usłudze zakupu, dostawy i montażu 2 (dwóch) monitorów/tablic z informacją o odjazdach i przyjazdach do zamontowania nad kasami w poczekalni (monitory wewnętrzne) na Dworcu autobusowym Poznań Główny przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu wraz z demontażem i utylizacją starych monitorów/tablic". Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: zawiera opis przedmiotu zamówienia i projekt umowy Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-21-79-40.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-05-08 11:44 | Aleksandra Szych |
Dzień
Dobry,
w związku z postępowaniem nr: DLS.202.1.2024.216 Usługa zakupu, dostawy i montażu 2 (dwóch) monitorów/tablic z informacją o odjazdach i przyjazdach do zamontowania nad kasami w poczekalni (monitory wewnętrzne) na Dworcu autobusowym Poznań Główny przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu wraz z demontażem i utylizacją starych monitorów/tablic (ID 909839), Zamawiający uprzejmie informuje, iż jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez firmę Mobil-AD sp. z o.o. z siedzibą w Szamotułach, w kwocie 55.000,00 zł netto tj. 67.650,00 zł brutto. Oferta tejże firmy mieści się w kwocie, jaką Zamawiający zabezpieczył na realizację zamówienia. Z poważaniem Aleksandra Szych Kierownik Działu Lokali Strategicznych ZKZL sp. z o.o. |
2024-04-16 09:44 | Aleksandra Szych |
Dzień
Dobry,
Zamawiający
uprzejmie
informuje,
iż
w
postępowaniu:
Usługa
zakupu,
dostawy
i
montażu
2
(dwóch)
monitorów/tablic
z
informacją
o
odjazdach
i
przyjazdach
do
zamontowania
nad
kasami
w
poczekalni
(monitory
wewnętrzne)
na
Dworcu
autobusowym
Poznań
Główny
przy
ul.
Stanisława
Matyi
2
w
Poznaniu
wraz
z
demontażem
i
utylizacją
starych
monitorów/tablic
(ID
909839)
otrzymał
3
(trzy)
pytania: Część I System informacji dworca – monitory/tablice, tabela: 1. Zasilanie - "Pobór mocy monitora – max. 170 (W/h), preferowane będą urządzenia energooszczędne, spełniające wymagania efektywności energetycznej Energy Star, Wbudowany zasilacz". Czy zamawiający dopuszcza większy pobór mocy monitora niż 170 (W/h) ? do poziomu max. 220 W/h. 2. Waga - "Monitor bez obudowy – max. 30 kg" - Czy zamawiający dopuszcza większą wagę monitora? W zależności od odpowiedzi na pytanie 3 zakres maksymalny od 35 kg do 40 kg. 3. Konstrukcja tablicy - "Elementy informacyjne tablic LCD zabezpieczone przed aktami wandalizmu przez zastosowanie szyby bezpiecznej antyrefleksyjnej o grubości min. 5 mm". Czy ze względu na montaż wewnętrzny oraz lokalizację nad kasami zamawiający dopuszcza zastosowanie monitorów bez szyby bezpiecznej antyrefleksyjnej o grubości 5mm? Wobec powyższego, Zamawiający wyjaśnia: Ad. 1 Zamawiający dopuszcza wyższy pobór mocy niż 170 W/h, z tym zastrzeżeniem, iż wyższy pobór mocy musi mieścić w przedziale, dla którego są spełnione wymagania efektywności energetycznej. Wykonawca jest zobowiązany wskazać klasę energetyczną proponowanego monitora, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wraz z kartą produktu. Ad.2 Zamawiający dopuszcza większą wagę monitora, również w przedziale wskazanym tj. od 35 kg do 40 kg. Wykonawca przy składaniu oferty winien przedstawić katalog produktu. Ad. 3 Z uwagi na lokalizację monitorów wewnątrz poczekalni na wysokości, Zamawiający dopuszcza zastosowanie monitorów bez szyby bezpiecznej, jednakże z zachowaniem właściwości antyrefleksyjnej monitora. Z poważaniem Aleksandra Szych, ZKZL sp. z o.o. |
Komunikaty