Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-04-2024 08:44:00 |
Składania : | 10-05-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 10-05-2024 12:01:00 |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
W imieniu DOZAMEL Sp. z o.o. informujemy o ogłoszeniu postępowania na usługę przygotowania i dostawy posiłków regeneracyjnych na potrzeby DOZAMEL Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu.
I. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowywanie i bieżącą dostawę posiłków regeneracyjnych, jednodaniowych, mięsnych w okresie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, do siedziby Zamawiającego przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, zgodnie z Jadłospisem (Załącznik nr 1 do Ogłoszenia).
2. Dostawy będą realizowane na adres siedziby Zamawiającego na godz. 9:00
3. Posiłki dostarczane będą zgodnie z Jadłospisem (Załącznik nr 1 do Ogłoszenia), w cyklach dwutygodniowych. Po upływie 2 tygodni należy powtórzyć Jadłospis, z zachowaniem tej samej kolejności. Kolejność posiłków określona w Jadłospisie może ulec zmianie, po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego.
4. Wymagana kaloryczność każdego posiłku (1 porcji): min.1000 kcal (przy czym ilość wkładu mięsnego nie może być mniejsza niż 150g). Informacja o wartości kalorycznej każdego posiłku musi być umieszczona na opakowaniu.
5. Dostawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków z wykorzystaniem produktów dobrej jakości, z gwarancją świeżości artykułów i produktów, bez używania produktów typu instant lub wysoko przetworzonych dań gotowych.
6. Wymagana dzienna liczba dostarczanych posiłków na dzień podpisania Umowy: 7 porcji.
7. Maksymalna liczba dostarczanych posiłków wynosi 9. Przewidywana liczba świadczeniobiorców może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w czasie realizacji umowy.
8. Zamawiający może zmienić liczbę zamawianych posiłków, określonych w ust. 8, w terminie do godz. 10:00 dnia poprzedzającego dostawę, w zależności od obecności osób uprawnionych do pobierania posiłków. Minimalna dzienna liczba dostarczanych posiłków nie będzie mniejsza niż 5 porcji, chyba, że Strony postanowią inaczej.
9. Porcja każdego posiłku zapakowana będzie w osobne opakowanie zgrzewane, natomiast bułki będą zapakowane pojedynczo w torebkę (papierową lub plastikową).
10. Szczegółowe wymagania dot. warunków realizacji przedmiotu zamówienia opisano w Umowie w sprawie zamówienia (Załącznik nr 2)
11. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
1) Umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 2),
2) Jadłospis (Załącznik nr 1),
3) wytyczne i wskazania Zamawiającego,
4) obowiązujące normy prawne i branżowe.
II. Termin
realizacji: Od poniedziałku do piątku, z pominięciem dni ustawowo wolnych
od pracy, rozpoczynając od dnia następnego po podpisaniu Umowy w sprawie
zamówienia (Załącznik nr 2 do Ogłoszenia) do dnia 31.10.2024r.
III. Warunki płatności: wynagrodzenie
Dostawcy, płatne będzie na podstawie wystawionej faktury VAT za faktycznie
dostarczone posiłki w danym miesiącu rozliczeniowym, wystawionych na początku
miesiąca kalendarzowego za miesiąc poprzedni, zgodnie z cenami określonymi w
Ofercie Dostawcy (uzupełniony Jadłospis - Załącznik nr 1).
Termin płatności: 14 dni od
daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
IV. Warunki
udziału w postępowaniu:
1. Termin związania ofertą: Wykonawca
pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Kryteria wyboru oferty: spośród złożonych ofert, jako najkorzystniejsza zostanie wskazana oferta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w zaproszeniu i będzie zawierała najkorzystniejszą cenę.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 661 100 041,
w godz. 7:00 - 15:00 (Osobą do kontaktu ze strony Zamawiającego jest Pani Kamila Szuba).
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty