Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-PP-17-2024 Dostawa i montaż krzeseł biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.

Termin:
Zamieszczenia : 19-04-2024 12:14:00
Składania : 29-04-2024 09:00:00
Otwarcia : 29-04-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. 

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 

1. Przedmiotem umowy jest dostawa 89 sztuk krzeseł biurowych spełniających wymogi określone w załączniku do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. poz. 973 i z 2023 r. poz. 2367), do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w budynkach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie:

1)    przy ul. Jasnej 2/4 w Warszawie;

2)    przy ul. Juliusza Słowackiego 7 w Radomiu.

2.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 2 do umowy.


TERMIN REALIZACJI:  40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.


WARUNKI UDZIAŁU:

O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu i wraz z ofertą przekaże zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzając, że wykonawca:

1)  w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), wykonał co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na dostawie i montażu krzeseł biurowych o wartości minimum 40 000,00 zł brutto oraz potwierdzą wykonane zamówienie stosownym dokumentem.

 

Na potwierdzenie warunku wykonawca złoży wraz z ofertą:

referencje lub inne dokumenty (np. protokół z wykonania umowy) poświadczającym, że dostawa została wykonana należycie.

Jeżeli wykonawca nie potwierdzi że spełnia warunki udziału w postępowaniu, zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy.


ZAŁĄCZNIKI

załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia,

załącznik nr 2 – wzór umowy,

załącznik nr 3 - zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego,


 

Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

W przypadku pytań: 

Informacji na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr telefonu:

 

22 368 99 27 Dawid Wietrzyński - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia,

22 553-78-66  Magdalena Jańczuk - sprawy proceduralne,


związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 _wzór_umowy WSA-ZP-PP-17-2024.pdf pdf 213.37 2024-04-19 12:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do umowy _OPZ.pdf pdf 169.86 2024-04-19 12:14:00 Postępowanie
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2024.pdf pdf 252.34 2024-04-19 12:14:00 Postępowanie
Wyjaśnienia treści postępowania 22.04.2024.pdf pdf 147.73 2024-04-22 14:27:29 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-17-2024.pdf pdf 305.58 2024-04-30 10:11:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-30 10:11 Magdalena Jańczuk Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-17-2024

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-04-22 14:27 Magdalena Jańczuk Wyjaśnienia treści postępowania 22.04.2024 r.

Wyjaśnienia treści p [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Krzesło biurowe I (INTRATA M-22HRUA-ST44POL-R32R-ESPT-VL4043 ESH – lub równoważny) dostawa i montaż przedmiotu umowy, zgodnie z OPZ, wzorem umowy 5 szt. - (0)
2 Krzesło biurowe II (INTRATA O-12-TS25-R20I-FST-XR046-SH – lub równoważny) dostawa i montaż przedmiotu umowy, zgodnie z OPZ, wzorem umowy 84 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
3 Oświadczenie nr 1 - Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
4 Oświadczenie nr 2 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
5 Oświadczenie nr 3 - Oświadczam, że jestem związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
6 Oświadczenie nr 4 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy, zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających, zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
7 Gwarancja - Oświadczam, że udzielam gwarancji producenta na okres min. 60 miesięcy na przedmiot umowy - proszę potwierdzić wpisując: "TAK" lub wpisać dłuższy oferowany okres w miesiącach (0)
8 Termin realizacji - Oświadczam, że zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie 40 dni kalendarzowych, licząc od dnia podpisania umowy - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
9 Doświadczenie wykonawcy - Oświadczam, że spełniam warunek udziału w postępowaniu i na spełnienie waunku załączam stosowne dokumenty (np. referencje, protokół odbioru etc.) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 417