-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 920836
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Pas do stabilizacji miednicy.
Wystawiający
-
UżytkownikBeata Rutkowska - Klucz
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-04-25 14:55:00
-
Składania2024-04-29 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-04-29 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
1. Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy pasów do stabilizacji miednicy dla SPKP w Gorzowie Wlkp.
2. Termin dostawy: 7 dni roboczych w godz. od 8:00 do 13:30, licząc od daty złożenia przez zamawiającego zamówienia telefonicznie lub faxem/e-mail.
3. Miejsce dostawy: Magazyn mundurowy Baza magazynowa Łagodzin ul.Dobra 2, 66-446 Deszczno.
4. Podstawą wypłaty wynagrodzenia będzie wystawiona faktura na Komendę Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp. ul.Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. NIP: 599-10-07-312 w terminie 7 dni od dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego
5. Płatność nastąpi przelewem z rachunku bankowego zamawiającego w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury vat do siedziby zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować dostawę uprzęży do zamawiającego na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie.
7. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wraz z nią dołączyć zdjęcia oferowanego asortymentu.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?