Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PKM/PN/TR/10/2024 Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z systemem detekcji gazu CO na hali Stacji Obsługi Pojazdów znajdującej się na terenie PKM, Sp. z o.o. w Gliwicach.

Termin:
Zamieszczenia : 26-04-2024 10:53:00
Składania : 08-05-2024 09:00:00
Otwarcia : 08-05-2024 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja


Szanowni Państwo,


Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z Regulaminem udzielania zamówień w Przedsiębiorstwie Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach.

Przedmiotem zamówienia jest: "Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z systemem detekcji gazu CO na hali Stacji Obsługi Pojazdów znajdującej się na terenie  PKM, Sp. z o.o. w Gliwicach." - nr sprawy: PKM/PN/TR/10/2024

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 32 33 04 660

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zalacznik nr 1_Opis przedmiotu zamówienia (002).pdf pdf 106.01 2024-04-26 10:53:00 Postępowanie
Zalacznik nr 2_Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 313.05 2024-04-26 10:53:00 Postępowanie
Zalacznik nr 3 _Formularz ofertowy.docx docx 58.9 2024-04-26 10:53:00 Postępowanie
Zalacznik nr 4_Projekt techniczny.zip zip 6410.22 2024-04-26 10:53:00 Postępowanie
Zalacznik nr 5_Przedmiar robót.pdf pdf 108.37 2024-04-26 10:53:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 355.76 2024-04-26 10:53:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia.pdf pdf 150.58 2024-05-08 11:57:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-08 11:57 Izabela Skiba Informacja z otwarcia

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-05-08 09:54 Izabela Skiba Zamawiający informuje, że zgodnie z Uchwałą nr 23/2024 z dnia 08.05.2024r. kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi 553 500,00 zł brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wartość przedmiotu zamówienia - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2617 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Długość okresu gwarancji 20% Maksymalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, a najkrótszy okres gwarancji wynosi 24 miesiące (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 333