Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 05 / 2024 Środki czystości dla osadzonych

Ewelina Rybacka
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Olsztynie Oddział: Zakład Karny w Iławie
Termin:
Zamieszczenia : 02-05-2024 11:54:00
Składania : 09-05-2024 09:00:00
Otwarcia : 09-05-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia, tj. przekroczenia szacowanej przez zamawiającego kwoty przeznaczonej na zakup.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 89 644 53 34

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula informacyjna.doc doc 54 2024-05-02 11:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zam..doc doc 46.5 2024-05-02 11:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - projekt umowy.doc doc 72.5 2024-05-02 11:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - harmonogram dostaw.doc doc 44 2024-05-02 11:54:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 54.14 2024-05-09 10:10:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-09 10:10 Ewelina Rybacka Informacja z otwarcia ofert - Historia ofertowania

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-05-09 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota brutto jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 82 721,68 zł.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Płyn do mycia naczyń ( poj. 200 ml ) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 3540 l Zakład Karny w w Iławie
1 Maja 14
14-200, Iława
(0)
2 Płyn do mycia naczyń ( poj. 5 litrów ) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 1200 l Zakład Karny w w Iławie
1 Maja 14
14-200, Iława
(0)
3 Płyn do mycia uniwersalny ( poj. 500 ml ) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 1200 l Zakład Karny w w Iławie
1 Maja 14
14-200, Iława
(0)
4 Płyn do mycia uniwersalny ( poj. 1 litr ) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 5000 l Zakład Karny w w Iławie
1 Maja 14
14-200, Iława
(0)
5 Płyn/żel do WC ( poj. 500 ml ) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 5000 l Zakład Karny w w Iławie
1 Maja 14
14-200, Iława
(0)
6 Płyn do mycia szyb ( poj. 500 ml ) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 500 l Zakład Karny w w Iławie
1 Maja 14
14-200, Iława
(0)
7 Szampon do mycia włosów ( poj. 100 ml ) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 2000 l Zakład Karny w w Iławie
1 Maja 14
14-200, Iława
(0)
8 Proszek do prania ( poj. 200 g ) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 3400 kg Zakład Karny w w Iławie
1 Maja 14
14-200, Iława
(0)
9 Pasta czyszcząca ( poj. 250 g ) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 1100 kg Zakład Karny w w Iławie
1 Maja 14
14-200, Iława
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2617 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 85% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Pierwsza dostawa w terminie do 31 maja 2024 r. ( pozostałe zgodnie z Harmonogramem dostaw - Załącznik nr 3 ) Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Aspekt społeczny 15% O udzielanie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj. osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. z 2023 r. poz. 127, z 2022 r. poz. 2600 oraz z 2023 r. poz. 818), mających trudności w integracji ze środowiskiem – pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia ww. osób jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie. Zamawiający stosuje kryterium oceny ofert w postaci spełnia / nie spełnia przedmiotowego warunku. Wymagana odpowiedź: TAK ( spełnia ) lub NIE ( nie spełnia ). (0)
6 Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wymienionych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. z 2022 r. poz. 835 z późn. zm. ) - Proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 257