Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: NPU/00349/2024 Sukcesywna dostawa opakowań jednorazowych, toreb papierowych, woreczków foliowych

Deadlines:
Published : 02-05-2024 13:27:00
Placing offers : 10-05-2024 10:00:00
Offers opening : 10-05-2024 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 75 753 7242.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Odpowiedzi na pytania Wykonawców z dnia 09-05-2024.pdf pdf 200.71 2024-05-09 10:59:54 Public message
Informacja z otwarcia ofert z dnia 13-05-2024.pdf pdf 189.99 2024-05-13 07:45:14 Public message
Wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 14-05-2024.pdf pdf 226.11 2024-05-14 14:54:55 Public message

Announcements

2024-05-14 14:54 Dariusz Bańbor Wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 14-05-2024

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2024-05-13 07:45 Dariusz Bańbor Informacja z otwarcia ofert z dnia 13.05.2024 r. (data otwarcia: 10.05.2024 r.)

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-05-09 10:59 Dariusz Bańbor Odpowiedź na pytanie

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Torba brązowa Torba brązowa 200 x 80 x360 Fałda 24000 pc. Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
Ogińskiego 6
58-506 , Jelenia Góra
(0)
2 Torba brązowa Torba brązowa 100 x 50 x250 Fałda 8000 pc. Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
Ogińskiego 6
58-506 , Jelenia Góra
(0)
3 Pólpergamin Arkusz 40 x 60 cm PAP Pólpergamin 40g/m2 510 szt 5kg 12 pkg. Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
Ogińskiego 6
58-506 , Jelenia Góra
(0)
4 Woreczki HDPE Woreczki HDPE 22 x38 cm op-800 szt 240 pkg. Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
Ogińskiego 6
58-506 , Jelenia Góra
(0)
5 tacka papierowa tacka papierowa 14x25 op-500 szt 3 pkg. Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
Ogińskiego 6
58-506 , Jelenia Góra
(0)
6 Reklamówka Reklamówka 22 x 44 HD Rola Strong Plast op.-160 szt 20 pkg. Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
Ogińskiego 6
58-506 , Jelenia Góra
(0)
7 Folia Aluminiowa Folia Alu 29 cm 0,8 kg 150 roll Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
Ogińskiego 6
58-506 , Jelenia Góra
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Sukcesywna dostawa: na podstawie zamówień jednostkowych składanych przez pracownika WCSKJ - do końca 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dokumenty przedmiotowe - Proszę załączyć katalogi, foldery (ze zdjęciami, rysunkami), w języku polskim na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, bądź inny dokument potwierdzający wymogi Zamawiającego wystawiony przez wytwórcę, autoryzowanego przedstawiciela. Proszę także załączyć deklarację zgodności, certyfikaty, atesty itp. dokumenty potwierdzające zgodność z przepisami prawa, zgodność z obowiązującymi normami, posiadanie atestów itp. Attachment required (0)
5 Oświadczenie - Oświadczamy, że: - zapoznaliśmy się z przedmiotem zamówienia i nie wnosimy do niego żadnych uwag oraz uzyskaliśmy konieczne informacje i wyjaśnienia niezbędne do przygotowania oferty; - w przypadku wybrania naszej oferty, jako najkorzystniejszej, zobowiązujemy się do zawarcia pisemnego zamówienia; - czujemy się związani ofertą przez okres 30 dni, licząc od upływu składania ofert; - cena brutto podana w niniejszym formularzu zawiera wszystkie koszty wykonania zamówienia, jakie ponosi Zamawiający w przypadku wyboru niniejszej oferty; - Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (DZ. Urz. Nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizujących sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1 ), dalej: rozporządzenie 2022/576. Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
(0)

The number of page views: 301