Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-05-2024 13:17:00 |
Składania : | 24-05-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | 24-05-2024 11:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym o wartości szacunkowej
poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Do
niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień
publicznych.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku
Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie znajdującego się w Radomiu
przy ul. Juliusza Słowackiego 7, polegających na:
1) wymianie istniejących wypraw tynkarskich i powłok malarskich
elewacji frontowej;
2) naprawie frontowych attyk dachowych i elementów sztukaterii
elewacyjnej;
3) demontażu i ponownym montażu listwy nakrywowej okładziny cokołu
budynku;
4) wymianie konstrukcji istniejącego zadaszenia wejścia głównego do
budynku;
5) wymianie istniejących punktów świetlnych systemu oświetlenia
elewacji frontowej, na elewacyjne oświetlacze diodowe.
2. Szczegółowy zakres prac objętych umową zawiera:
1) program robót budowlanych będący opisem przedmiotu zamówienia
(OPZ);
2) przedmiar robót.
3. Budynek, w którym mają być wykonane prace remontowe położony jest
w obrębie układu urbanistyczno-architektonicznego miasta Radomia, wpisanego do
rejestru zabytków byłego województwa radomskiego prawomocną decyzją WKZ w
Radomiu z dnia 14.09.1989 r., pod nr rejestru 410/A/89.
4. Warunki realizacji prac określają Projektowane Postanowienia Umowy
(PPU).
WARUNEK UDZIAŁU
Zamawiający wymaga by wykonawca wykazał, iż dysponuje kluczowym
personelem, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, który spełnia następujące wymagania:
Kierownik
robót (1 osoba) wymagane kwalifikacje:
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniających do
kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym oraz wpis
na listę samorządu zawodowego.
WIZJA LOKALNA.
1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty przez wykonawcę musi być
poprzedzone odbyciem wizji lokalnej w miejscu realizacji prac remontowych.
2. Miejsce realizacji prac remontowych jest zlokalizowane w budynku
Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, Wydział Zamiejscowy VIII w Radomiu 26-600 Radom, ul. Juliusza
Słowackiego 7.
3.
Złożenie oferty przez wykonawcę bez odbycia wizji lokalnej -
skutkuje odrzuceniem złożonej oferty.
4. Zamawiający wyznacza termin ogólnodostępnej wizji lokalnej, która
odbędzie się w dniu:
1) I termin -
15 maja 2024 r. - godz. 10.00.
2) II termin - 22 maja 2024 r. - godz.
10.00.
5. Jeżeli wykonawca podejmie decyzje o udziale w wizji lokalnej w ww.
terminie, zobowiązany jest przesłać na adres e-mail: zamowienia.publiczne@warszawa.wsa.gov.pl na co najmniej jeden dzień roboczy przed wyznaczonym terminem, wypełniony
wniosek stanowiący załącznik nr 5.
6. Zamawiający w dniu przeprowadzenia wizji lokalnej potwierdzi
wykonawcy fakt odbycia wizji lokalnej na druku stanowiącym załącznik nr 6.
7. W wyjątkowej sytuacji leżącej po stronie wykonawcy, gdy odbycie
wizji lokalnej nie będzie możliwe w terminach określonych w ust. 4, zamawiający
dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej przez wykonawcę w innym terminie, w
takim przypadku wykonawca zobowiązany jest przesłać na adres e-mail wskazany w
ust. 5 stosowny wniosek. Po przesłaniu wniosku przez wykonawcę, w terminie nie
dłuższym niż 1 dzień roboczy, przedstawiciel zamawiającego wyznaczy termin
wizji lokalnej powiadamiając o tym fakcie wykonawcę.
8. W celu dochowania przez wykonawcę należytej staranności
profesjonalisty zgodnie z wymogami art. 355 § 2 Kodeksu cywilnego, zamawiający
zastrzega, że przeprowadzenie wizji lokalnej na zasadach określonych w ust. 7,
możliwe jest nie później niż 1 dzień przez terminem składania ofert.
9. Wizja lokalna umożliwi wykonawcom poznanie warunków technicznych
umożliwi podjęcie decyzji o złożeniu oferty i a także umożliwi rzetelne
obliczenie ceny oferty.
10. Informacje pozyskane w trakcie wizji lokalnej, są jednym z
elementów, jakie powinien uwzględnić wykonawca oceniając ryzyko związane z
realizacją zamówienia.
11. W związku z wyznaczeniem obowiązku przeprowadzenia przez wykonawcę
wizji lokalnej, zamawiający wyznacza termin składania ofert odpowiednio dłuższy
przy uwzględnieniu czasu niezbędnego do zapoznania się przez wykonawców z
informacjami koniecznymi do przygotowania oferty.
WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Oferent może zwrócić się do zamawiającego
z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin
na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.
Zamawiający udzieli wyjaśnień i opublikuje
wyjaśnienia na stronie prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła
zapytania.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez
poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że
postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia
szacowanych środków.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest zawarcie umowy.
Załączniki:
załącznik nr 1 - Projektowane
Postanowienia Umowy (PPU).
załącznik nr 2 - Zasady postępowania
w trybie zapytania ofertowego.
załącznik nr 3 - Program robót
budowlanych stanowiący Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
załącznik nr 4 - Przedmiar robót (w
formacie .PDF oraz .PRDX)
załącznik nr 5 - Wniosek o przeprowadzenie
wizji lokalnej.
załącznik nr 6 - Potwierdzenie
przeprowadzenia wizji lokalnej.
Informacji na temat postępowania można
uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij
wiadomość" lub pod nr telefonu:
48 36 89 927/697-349-271 Dawid Wietrzyński - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia/wizji lokalnej.
22 553-78-65 Piotr
Kosicki - sprawy proceduralne.
22 553-78-66 Magdalena Jańczuk
- sprawy proceduralne.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
-
tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-06-13 19:15 | Piotr Kosicki |
Zapytanie
ofertowe
zostało
unieważnione
przez
zamawiającego.
Wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Dziękuję za udział w przedmiotowym postępowaniu oraz zapraszam do składania ofert w kolejnych postępowaniach. |
Komunikaty