Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-06-2024 14:32:00 |
Składania : | 12-06-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 12-06-2024 12:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Gmina -Miasto Płock (dalej: "zamawiający", "Gmina") Wydział Podatków i Księgowości, Referat Rozliczeń Podatku VAT, zaprasza w ramach rozeznania rynku oraz w celu oszacowania wartości przedmiotu zamówienia pn: " Ubezpieczenie w zakresie sfinansowania kosztów: pomocy prawno – podatkowej w momencie kontroli podatkowej bądź celno-skarbowej, doradztwa podatkowego w zakresie przygotowania opinii prawnopodatkowych oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu roszczeń pracodawcy od pracownika o odszkodowanie za szkodę powstałą w związku z wykonywaniem przez Ubezpieczonego czynności księgowych i ochrony prawnej w sprawach karnoskarbowych." do przedstawienia oferty cenowej.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do szacowania.
W przypadku braku w Państwa ofercie ubezpieczeniowej którejkolwiek z części objętej przedmiotowym zapytaniem, prosimy o e-mail zawierający takie informacje w ramach wiadomości zwrotnej/bądź składanej ofercie częściowej.
Informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Gmina Miasto Płock, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, pl. Stary Rynek 1, 09-400
Płock.
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych Gminy - Miasto Płock - iod@plock.eu.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: Ubezpieczenie w zakresie sfinansowania kosztów: pomocy prawno – podatkowej w momencie kontroli podatkowej bądź celno-skarbowej, doradztwa podatkowego w zakresie przygotowania opinii prawnopodatkowych oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu roszczeń pracodawcy od pracownika o odszkodowanie za szkodę powstałą w związku z wykonywaniem przez Ubezpieczonego czynności księgowych i ochrony prawnej w sprawach karnoskarbowych.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zmianami), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje
cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
Komunikaty