-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 931501
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WSA-ZP-PP-21-2024 Dostawa wraz z montażem depozytora kluczy w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ul. Jana Kazimierza 10.
Wystawiający
-
UżytkownikMagdalena Jańczuk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-05-27 14:08:00
-
Składania2024-06-06 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-06-06 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Wojewódzki
Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o
udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez
podatku od towarów i usług.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż depozytora kluczy w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, przy ul. Jana Kazimierza 10.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.
WIZJA LOKALNA:
Wykonawca
zobowiązany jest do odbycia wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
Zamawiający
zastrzega, że oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej zostanie odrzucona.
W celu
odbycia wizji lokalnej należy kontaktować się z p. Pawłem Sobierajem,
tel. 22 553 -70-83, e-mail: psobieraj@warszawa.wsa.gov.pl
TERMIN
REALIZACJI: 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
WARUNKI
UDZIAŁU:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy wykonawca, który
spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu i wraz z ofertą przekaże
zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzając, że wykonawca:
1) w
okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, (a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), wykonał
co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością
stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na dostawie i montażu depozytora, automatycznej skrytki, automatycznego sejfu itp. o wartości
minimum 20 000,00 zł brutto oraz potwierdzą wykonane zamówienie
stosownym dokumentem.
Na
potwierdzenie warunku wykonawca złoży wraz z ofertą:
referencje
lub inne dokumenty (np. protokół z wykonania umowy) poświadczającym, że usługa
ta została wykonana należycie.
Jeżeli
wykonawca nie potwierdzi że spełnia warunki udziału w postępowaniu, zamawiający
odrzuci ofertę wykonawcy.
ZAŁĄCZNIKI
załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia,
załącznik nr 2 – wzór umowy,
załącznik nr 3 - zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego,
Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o
wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie
pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.
Zapraszamy
do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć
się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
Informacji
na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu
formularza "Wyślij wiadomość" lub pod
nr telefonu:
22 553 -70-83 Paweł Sobieraj - sprawy
dotyczące przedmiotu zamówienia,
22 553-78-66 Magdalena Jańczuk -
sprawy proceduralne,
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum
Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do
piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy,
że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego
jest podpisanie umowy.
Wiadomości
z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-06-06
15:00:44
|
Magdalena Jańczuk |
Informacja
o
wyborze
oferty
sprawa
WSA-ZP-PP-21-2024
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?