Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-05-2024 12:10:00 |
Składania : | 29-05-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 29-05-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Regulamin obowiązujący Wykonawców składających za pośrednictwem
Internetowej Platformy Zakupowej oferty realizacji zamówień na rzecz
Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach.
1. Zamówienia
realizowane przez KWP w Kielcach za pośrednictwem Internetowej Platformy
Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej
www.platformazakupowa.pl.
2. KWP w Kielcach nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3.
Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne
informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a
Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za
złożoną ofertę.
4. Podana przez Wykonawcę cena za realizację
zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że
KWP w Kielcach nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z
realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
5. O ile nie wskazano inaczej, oferty należy składać w cenie brutto.
6. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
7. Termin płatności na
rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty otrzymania przez KWP Kielce prawidłowo wystawionej faktury.
8. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych zaoferowany przedmiot lub wykorzystywane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
9. KWP w Kielcach wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty, tj. najniższa cena brutto.
10.
KWP w Kielcach zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego
tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w Kielcach.
11.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja przez
Wykonawcę niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze
złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy
regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki
postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.
12. Usługę należy wykonać do 15.01.2024 roku
W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty! Wykonawca składając ofertę oświadcza, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986) spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym nr ZP/472/2022 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 pkt. 12-23 ustawy.
Klauzula informacyjna w związku z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej RODO) informujemy, że:
1.
Administratorem danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji
w Kielcach, kontakt : ul. Seminaryjska 12, 25-372
Kielce;
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Wojewódzkiego Policji w Kielcach:
- e-mail: iod.kwp@ki.policja.gov.pl
- adres: ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dn. 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (zwana dalej P.Z.P.).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
9. Przysługuje Pani/Panu
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d.
prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
11. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-192 Warszawa.
Komunikaty