Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BOR04.2619.01.2024 Wymiana zniszczonych wykładzin (płytek) dywanowych w pomieszczeniach biurowych w Biurze Powiatowym i Lubuskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze

Małgorzata Kotylak
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Oddział: Lubuski Oddział Regionalny
Termin:
Zamieszczenia : 29-05-2024 14:29:00
Składania : 13-06-2024 11:30:00
Otwarcia : 13-06-2024 12:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
BOR04.2619.01.2024 - Ogłoszenie - wymiana wykładzin BP i LOR ARiMR.pdf pdf 45.76 2024-05-29 14:29:00 Postępowanie
BOR04.2619.01.2024 - SWZ- wymiana wykładzin BP i LOR ARiMR.pdf pdf 862.97 2024-05-29 14:29:00 Postępowanie
STWiORB wymiana wykładzin BP i LOR ARiMR.pdf pdf 764.57 2024-05-29 14:29:00 Postępowanie
Zał. 1-3 do STWiORB wymiana wykładzin BP i LOR ARiMR.pdf pdf 2124.23 2024-05-29 14:29:00 Postępowanie
BOR04.2619.01.2024 - Zał. 1-5 do SWZ- wymiana wykładzin BP i LOR ARiMR.doc doc 223.5 2024-05-29 14:29:00 Postępowanie
BOR04.2619.01.2024 - informacja z otwarcia ofert art. 222 ust. 5.pdf pdf 225.03 2024-06-13 15:04:13 Publiczna wiadomość
BOR04.2619.01.2024 - Informacja o unieważnieniu - wymiana wykładzin BP i LOR ARiMR.pdf pdf 322.39 2024-06-26 14:00:29 Publiczna wiadomość
BOR04.2619.01.2024 - Informacja o unieważnieniu - wymiana wykładzin BP i LOR ARiMR.pdf pdf 322.39 2024-06-26 14:02:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-26 14:03 Małgorzata Kotylak Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Informacja o unieważnieniu postępowania.
Działając zgodnie z art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie BOR04.2619.01.2024 zostało unieważnione w oparciu o art. 255 pkt 6) ustawy Pzp.

BOR04.2619.01.2024 - [...].pdf

2024-06-26 14:00 Małgorzata Kotylak Informacja o unieważnieniu postępowania.
Działając zgodnie z art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie BOR04.2619.01.2024 zostało unieważnione w oparciu o art. 255 pkt 6) ustawy Pzp.

BOR04.2619.01.2024 - [...].pdf

2024-06-13 15:04 Małgorzata Kotylak Informacja z otwarcia ofert na podstawie art. 222 ust.5 ustawy Pzp w postępowaniu BOR04.2619.01.2024

BOR04.2619.01.2024 - [...].pdf

2024-06-13 11:30 Komunikat Zamawiającego Zamawiający, na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 210 000,00 zł brutto,

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 504