Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.271.2.49.2024.EK „Wykonanie robót budowlanych remontowych polegających na wymianie drzwi wewnętrznych do sal lekcyjnych i pomieszczeń administracyjnych w budynku Zespołu Szkół Ekonomiczno–Kupieckich przy ul. Nowowiejskiego 4 w Płocku – etap II”

Elżbieta Kwestarz
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 04-06-2024 14:03:00
Składania : 11-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 11-06-2024 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

pn. „Wykonanie robót budowlanych remontowych polegających na wymianie drzwi wewnętrznych do sal lekcyjnych i pomieszczeń administracyjnych w budynku Zespołu Szkół Ekonomiczno–Kupieckich przy ul. Nowowiejskiego 4 w Płocku – etap II”

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

II. Termin realizacji zamówienia

Rozpoczęcie realizacji robót budowlano remontowych – od dnia 29.07.2024 roku.

Zakończenie realizacji Przedmiotu Umowy  – do dnia 23.08.2024 roku.

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %

IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu: 

1) Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi wykazać że wykonał:

co najmniej jedną robotą budowlaną – polegająca na montażu drzwi i/lub okien o wartości co najmniej 50 tysięcy PLN brutto w ciągu ostatnich pięciu lat.

UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (na wezwanie Zamawiającego przed wyborem oferty najkorzystniejszej) wykaz zrealizowanych robót budowlanych potwierdzający spełnienie powyższego warunku wraz ze skanem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie.  

Brak wykazu zrealizowanych robót budowlanych lub dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót budowlanych spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.

2) Wykonawca wykaże, że dysponuje jedną osobą – kierownikiem robót – posiadającą co najmniej roczne doświadczenie  w kierowaniu zespołem montażystów stolarki drzwiowej i/lub okiennej.

UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku. 

Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.

V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.

VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.  

X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Elżbieta Kwestarz, tel.: 24 36 71 61, Krzysztof Pawlak, tel.: 2436 71 777, Radosław Piekarz, tel.: 2436 71 498.



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Wykonanie robót budowlanych remontowych polegających na wymianie drzwi wewnętrznych do sal lekcyjnych i pomieszczeń administracyjnych w budynku Zespołu Szkół Ekonomiczno–Kupieckich przy ul. Nowowiejskiego 4 w Płocku – etap II”.   

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem, że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.odt odt 24.65 2024-06-04 14:03:00 Postępowanie
Przedmiar robót drzwi __ Ekonomik.pdf pdf 1040.72 2024-06-04 14:03:00 Postępowanie
WZÓR UMOWY.odt odt 89.21 2024-06-04 14:03:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 __ Umowa __ WNIOSEK O ZATWIERDZENIE MATERIAŁÓW.doc doc 33 2024-06-04 14:03:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 __ Umowa __ WYMAGANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI UMOWY - EBI.odt odt 15.95 2024-06-04 14:03:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 __ Umowa __ GWARANCJA JAKOŚCI.docx docx 13.45 2024-06-04 14:03:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 __ Umowa __ DOKUMENTACJA POWYKONWCZA.odt odt 18.12 2024-06-04 14:03:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 __ Umowa __ ISTOTNE POST. GWARANCJI WYK. I NALEŻYTEGO WYKON. UMOWY.docx docx 10.86 2024-06-04 14:03:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 __ Umowa __ OŚWIADCZENIE O UMOWACH POWYKONAWCZYCH.odt odt 17.65 2024-06-04 14:03:00 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2024-06-04 14:03:00 Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2024-06-04 14:03:00 Kryterium

Komunikaty

2024-06-25 14:15 Elżbieta Kwestarz W dniu 25.06.2024 została wybrana oferta złożona przez Przedsiębiorstwo Zaopatrzeniowo-Usługowe E.N.S.A. Tadeusz Ruszkowski, 09-407 PŁOCK, SPÓŁDZIELCZA 6 – 118 541,16 zł.
2024-06-11 11:41 Elżbieta Kwestarz W dniu 11.06.2024 r. zostały złożone 4 oferty:
1. F.H.U. RUBIKO Łukasz Biernat, 09-402 Płock, Osiedlowa 7 – 148 950, 54 zł.
2. Usługi Budowlane Andrzej Borzęcki – 164 776,95 zł.
3. Przedsiębiorstwo Zaopatrzeniowo-Usługowe E.N.S.A. Tadeusz Ruszkowski, 09-407 PŁOCK, SPÓŁDZIELCZA 6 – 118 541,16 zł.
4. Belari Sp.z.o.o. 54-611 Wrocław, Stanisławowska 47 - 170 496,92 zł.
2024-06-10 12:27 Elżbieta Kwestarz W dniu 10.06.2024 r. wpłynęło zapytanie:
1) Do łazienek są na ta chwilę zamontowane drzwi 70 jakiej szerokości mają być docelowe.
Odp.
1) Do łazienek trzeba poszerzyć otwory do drzwi 90 cm na I-szym i II-gim piętrze, a na parterze do szerokości dla niepełnosprawnych - 90 cm w świetle ościeżnicy.
2024-06-10 08:05 Elżbieta Kwestarz W dniu 07.06.2024 r. wpłynęło zapytanie o następującej treści:
1) jakie wypełnienie mają posiadać drzwi (plaster miodu czy pełne)
2) w dokumentacji wskazany jest zamek na klucz zwykły jednak w drzwiach już zamontowanych jest szyld na patent i wkładka, czy do wyceny mam przyjąć właśnie tę opcję z wkładką
3) 10 szt drzwi do wymiany jest o wymiarach 100 cm szerokości, rozumiem, że takie montujemy.
Odp.
1) Drzwi mają posiadać wypełnienie pełne
2) Drzwi wyposażone w szyld na patent i wkładkę
3) 10 sztuk montujemy drzwi o wymiarach 100 cm szerokości.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Wykonanie robót budowlanych remontowych polegających na wymianie drzwi wewnętrznych do sal lekcyjnych i pomieszczeń administracyjnych w budynku Zespołu Szkół Ekonomiczno–Kupieckich przy ul. Nowowiejskiego 4 w Płocku – etap II” Proszę podać cenę za całość zamówienia 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3021 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki wzoru umowy - Proszę potwierdzić akceptację wzoru umowy (0)
3 Wykonawca jest/nie jest czynnym płatnikiem podatku Vat - Proszę wpisać jest/nie jest. (0)
4 E-fakturowanie - Proszę wpisać faktura papierowa/ustrukturyzowana.

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 288