Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-06-2024 09:04:00 |
Składania : | 20-06-2024 09:02:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie
przetargu otwartego, zgodnie z § 12 ust. 2 Regulaminu Udzielania
Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w
Poznaniu.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem postępowania jest dostawa 128 opasek Garmin Vivosmart 5 kolor czarny z dostawą w dwóch partiach. Pierwsza dostawa w ciągu 14 dni od podpisania umowy i ma obejmować dostawę 64 opasek z czego 32 opaski w rozmiarze S/M i 32 opaski w rozmiarze L.
Dostawa pozostałych 64 opasek Garmin vivosmart 5 po weryfikacji rozmiarów dostarczonych urządzeń w terminie do 45 dni od daty podpisania umowy.
Planowany termin wykonania - 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Kryteria oceny ofert:
1) cena – waga 80%
2) gwarancja - waga
20%
Zamawiający wymaga co
najmniej 24 miesięcznej gwarancji. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów
oceny ofert i punktowany będzie następująco:
12 miesięcy - 0
punktów
13-18 miesięcy - 10
punktów
19-24 miesięcy - 20 punktów
Warunki płatności - przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo
wystawionej faktury.
Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością
prowadzenia negocjacji.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez podania
przyczyny.
Możliwość zadawania pytań do jednego dnia przed zakończeniem postępowania.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zapytania ofertowego lub
załączników przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający odrzuci
ofertę, jeżeli:
a) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
b) jest nieważna na podstawie przepisów prawa.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-06-20 12:36 | Mikołaj Fengler | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie unieważnione. |
Komunikaty