Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-06-2024 14:27:00 |
Składania : | 13-06-2024 11:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1.Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie poprzez Platformę Zakupową.
2. KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. KWP w Poznaniu wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru ofert.
4. Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składający ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
5. Płatność - przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od daty wystawienia prawidłowo sporządzonej faktury VAT pod wskazany przez Zamawiającego adres e-mail lub w przypadku wystawienia faktur papierowych zobowiązany jest do dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia wystawienia na adres Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
7. W przypadku oferty przekraczającej środki finansowe będące w dyspozycji Zamawiającego, może on odstąpić od złożenia zamówienia, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
8. Termin składania ofert do dnia 13 czerwca 2024 r.
9. Wykonawca oświadcza, że osoba na stanowisku: kierownik obiektu lub manager w ramach realizacji przedmiotu zatrudnienia, jest zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie, o którym mowa mowa powyżej lub inny dokument winny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika zgodnie z oświadczeniem, stanowiącym załącznik nr 3 do projektu umowy.
10. W razie wystąpienia zmian w harmonogramie turnusu z powodów zależnych od Zamawiającego lub uczestnika turnusu, Wykonawca dostosuje sposób świadczenia usługi do bieżących potrzeb Zamawiającego lub uczestnika turnusu pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują zwiększenia kosztów świadczenia usługi po stronie Wykonawcy.
11.Zamawiający może odstąpić od umowy z Wykonawcą najpóźniej do dnia rozpoczęcia świadczenia usługi, jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego utraci on możliwość finansowania przedmiotu zamówienia lub z innych uzasadnionych przyczyn, w szczególności w wyniku: absencji tj. choroby uczestnika turnusu, zaistnienia wydarzeń nadzwyczajnych lub wystąpienia innych okoliczności, których zaistnienie uniemożliwia przeprowadzenie turnusu w pierwotnie określonym terminie m.in. z wystąpieniem siły wyższej), stanu zagrożenia Państwa (zarządzenia mobilizacji i użycia Sił Zbrojnych, stanu wyjątkowego, stanu wojennego). W zaistniałej sytuacji Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może żądać wynagrodzenia, a Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
12. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacją. Akceptując powyższe warunki Oferent wyrażą zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie wyraża zgody na powyższe warunki - proszę nie składać oferty.
Osoby do kontaktu:
Justyna Siebert, Eliza Borak,(rozliczenie zamówienia) tel. 47 77-128-46/47
Komunikaty