@{ appsTranslations[activeApplication] }
-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 93856
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
modernizacją nawierzchni boiska sportowego w miejscowości Kierzno, gmina Kępno- aktualizacjia
Wystawiający
-
UżytkownikRobert Kula
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2017-09-06 10:39:39
-
Składania2017-09-15 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Kępno zaprasza do składania ofert na wykonanie modernizacji nawierzchni boiska sportowego w miejscowości Kierzno.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty budowlane związane z modernizacją nawierzchni boiska sportowego w miejscowości Kierzno, gmina Kępno. Istniejące boisko jest z trawy naturalnej o powierzchni ok. 7200m2. W ramach zadania należy wykonać następujące roboty budowlane:
a) równomierne rozprowadzenie piasku/żwiru o grubości ok. 7 cm (ok. 504m3).
b) zerwanie i wymieszanie istniejącej darni z piaskiem za pomocą glebogryzarki, wygrabienie i wywóz trawy;
c) wykonanie sączków drenarskich odwodniających w otulinie z otuliną z geowłókniny. Wpięcie sączków w istniejącą sieć zbiorczą. Wykonanie ok. 420mb drenarki o średnicy 100mm. Wykop prowadzić na głębokości 70cm. (głębokość dostosować do głębokości instalacji zbiorczej). Rurę zasypać żwirem o frakcji od 2-8mm. Wpięcie instalacji w sieć zbiorczą w należy wykonać w 6 miejscach.
d) wyrównanie wypoziomowanie terenu boiska, wałowanie boiska, wysiew trawy, przykrycie nasion warstwą ziemi, (niwelacja boiska)
e) zwałowanie całego boiska
f) uzupełnienie siewu po wschodach trawy,
Przed złożeniem oferty zaleca się sprawdzenie istniejącego stanu obu boisk oraz uzyskanie dodatkowych informacji od zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty).
W przypadku, gdy w zapytaniu ofertowym pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, wskazując, że minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać oferty równoważne to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w zapytaniu ofertowym i załącznikach.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
1. Termin realizacji
Termin realizacji zamówienia: 15 grudnia 2017r.
Termin płatności: przelewem na podstawie faktury w terminie 21 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu.
2. Sposób oceny ofert/kryteria oceny:
Cena – 100%
3. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu oferty należy złożyć w terminie do dnia 14 września 2017r.
do godziny 12:00 w formie:
4. Wymogi ogólne
1. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji na własny koszt, przy udziale własnego środka transportu lub może zlecić dostawę przewoźnikowi.
2. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić montaż urządzeń w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia infrastruktury zlokalizowanej na terenie kompleksu sportowo-rekreacyjnego oraz obiektów i infrastruktury zlokalizowanej poza tym terenem; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub/i infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub/i infrastruktury. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę.
3. Zamawiający zobowiązuje się protokolarnie przekazać teren pod montaż urządzeń w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi za wady i gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 3 lat licząc od daty odbioru końcowego. Wykonawca w okresie gwarancji i rękojmi zobowiązany będzie do wykonania przynajmniej raz w roku przeglądów gwarancyjnych zamontowanych urządzeń siłowni, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia, przy udziale Zamawiającego i w terminie z nim ustalonym. Koszt przeglądów należy uwzględnić w cenie oferty.
5. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia za pomocą podwykonawców. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wykonywany przedmiot umowy przez podwykonawców.
6. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu, na którym wykonywane będzie zamówienie, celem uzyskania, ewentualnie dodatkowych informacji, które mogłyby wpłynąć na sposób przygotowania oferty przez Wykonawcę. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
7. Warunki równoważności dla elementów składowych:
a. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jednak do wykonania zadania mogą być stosowane wyroby budowlane spełniające warunki określone w:
- Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – prawo budowlane (Dz. U. 2013 poz. 1409),
- Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.),
- Ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. 2014 poz. 883).
5. Dodatkowo
1. Zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Gminy Kępno do złożenia zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków zapytania oraz jego odwołanie.
3. Złożenie oferty przez Oferenta nie zobowiązuje Gminy Kępno do podpisania z nim umowy..
Gmina Kępno zaprasza do składania ofert na wykonanie modernizacji nawierzchni boiska sportowego w miejscowości Kierzno.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty budowlane związane z modernizacją nawierzchni boiska sportowego w miejscowości Kierzno, gmina Kępno. Istniejące boisko jest z trawy naturalnej o powierzchni ok. 7200m2. W ramach zadania należy wykonać następujące roboty budowlane:
a) równomierne rozprowadzenie piasku/żwiru o grubości ok. 7 cm (ok. 504m3).
b) zerwanie i wymieszanie istniejącej darni z piaskiem za pomocą glebogryzarki, wygrabienie i wywóz trawy;
c) wykonanie sączków drenarskich odwodniających w otulinie z otuliną z geowłókniny. Wpięcie sączków w istniejącą sieć zbiorczą. Wykonanie ok. 420mb drenarki o średnicy 100mm. Wykop prowadzić na głębokości 70cm. (głębokość dostosować do głębokości instalacji zbiorczej). Rurę zasypać żwirem o frakcji od 2-8mm. Wpięcie instalacji w sieć zbiorczą w należy wykonać w 6 miejscach.
d) wyrównanie wypoziomowanie terenu boiska, wałowanie boiska, wysiew trawy, przykrycie nasion warstwą ziemi, (niwelacja boiska)
e) zwałowanie całego boiska
f) uzupełnienie siewu po wschodach trawy,
Przed złożeniem oferty zaleca się sprawdzenie istniejącego stanu obu boisk oraz uzyskanie dodatkowych informacji od zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty).
W przypadku, gdy w zapytaniu ofertowym pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, wskazując, że minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać oferty równoważne to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w zapytaniu ofertowym i załącznikach.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
1. Termin realizacji
Termin realizacji zamówienia: 15 grudnia 2017r.
Termin płatności: przelewem na podstawie faktury w terminie 21 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu.
2. Sposób oceny ofert/kryteria oceny:
Cena – 100%
3. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu oferty należy złożyć w terminie do dnia 14 września 2017r.
do godziny 12:00 w formie:
4. Wymogi ogólne
1. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji na własny koszt, przy udziale własnego środka transportu lub może zlecić dostawę przewoźnikowi.
2. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić montaż urządzeń w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia infrastruktury zlokalizowanej na terenie kompleksu sportowo-rekreacyjnego oraz obiektów i infrastruktury zlokalizowanej poza tym terenem; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub/i infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub/i infrastruktury. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę.
3. Zamawiający zobowiązuje się protokolarnie przekazać teren pod montaż urządzeń w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi za wady i gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 3 lat licząc od daty odbioru końcowego. Wykonawca w okresie gwarancji i rękojmi zobowiązany będzie do wykonania przynajmniej raz w roku przeglądów gwarancyjnych zamontowanych urządzeń siłowni, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia, przy udziale Zamawiającego i w terminie z nim ustalonym. Koszt przeglądów należy uwzględnić w cenie oferty.
5. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia za pomocą podwykonawców. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wykonywany przedmiot umowy przez podwykonawców.
6. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu, na którym wykonywane będzie zamówienie, celem uzyskania, ewentualnie dodatkowych informacji, które mogłyby wpłynąć na sposób przygotowania oferty przez Wykonawcę. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
7. Warunki równoważności dla elementów składowych:
a. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jednak do wykonania zadania mogą być stosowane wyroby budowlane spełniające warunki określone w:
- Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – prawo budowlane (Dz. U. 2013 poz. 1409),
- Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.),
- Ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. 2014 poz. 883).
5. Dodatkowo
1. Zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Gminy Kępno do złożenia zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków zapytania oraz jego odwołanie.
3. Złożenie oferty przez Oferenta nie zobowiązuje Gminy Kępno do podpisania z nim umowy..
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2017-09-12
10:10:17
|
Robert Kula | Dokonano edycji następujących elementów postępowania: data zakończenia |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?