Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-06-2024 14:26:00 |
Składania : | 02-07-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 02-07-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
UWAGA!
Na podstawie art. 7 ust. 9 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający wykluczy:
1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120 i 295), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający w pierwszej kolejności dokona badania wszystkich złożonych ofert pod kątem braku podstaw wykluczenia z postępowania, a następnie zbada, czy wykonawca, który zaoferował najniższą cenę spełnia warunki udziału w postępowaniu - o ile takie zostały przewidziane przez Zamawiającego.
Wygrywa oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający ma prawo zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzą, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
2024-07-04 10:10 | Kinga Ostrowska | Zamawiający, w załączeniu udostępnia informację o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2024-07-04 10:09 | Kinga Ostrowska | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2024-07-02 10:48 | Kinga Ostrowska |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający
informuje,
iż
w
przedmiotowym
postępowaniu
do
upływu
terminu
składania
ofert
wpłynęły
2
oferty,
tj.: 1. Oferta nr 1 złożona przez PRO-SM Sp. z o.o., z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Solińskiej 1/20, z ceną brutto w wysokości: 48.289,80 PLN; 2. Oferta nr 2 złożona przez SUPERCON Sp. z o.o., z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Broniewskiego 5/6, z ceną brutto w wysokości: 68.880,00 PLN. |
2024-07-02 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości: 80.000,00 PLN |
2024-07-01 13:58 | Kinga Ostrowska |
W
związku
z
zapytaniami,
jakie
wpłynęły
w
przedmiotowym
postępowaniu
w
dniu
01
lipca
br.,
Zamawiający
przekazuje
treść
zapytań
wraz
z
odpowiedzią: Pytania: 1. Czy Zamawiający dopuszcza jako kryterium doświadczenia zawodowego ilość wykonanych dokumentacji w okresie np. 5 lat, gdyż stosunkowo rzadko zdarza się, aby w jednej dokumentacji projektowej ilość projektowanych latarni wynosiła min. 50 latarni. Na swoim przykładzie mogę stwierdzić iż wykonując w tym czasie ok. 70 dokumentacji projektowych tak przypadek miałem tylko jeden raz. 2. Czy Zamawiający dopuszcza zwiększenie rozpatrywanego okresu wykonanych dokumentacji z min. 50 latarniami oświetleniowymi z 5 do 6 lat. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na dokonanie wnioskowanych zmian. |
2024-06-18 11:02 | Joanna Stankiewicz |
W
związku
z
zapytaniem,
jakie
wpłynęło
w
przedmiotowym
postępowaniu
w
dniu
14
czerwca
br.,
Zamawiający
przekazuje
treść
zapytania
wraz
z
odpowiedzią: Pytanie: Proszę o przesłanie poglądowych mapek / zakresu inwestycji. Odpowiedź: Zamawiający udostępnia mapkę sytuacyjną z zaznaczonymi kolorem czerwonym odcinkami dróg, na których planuje się budowę oświetlenia drogowego. |
Komunikaty