Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-06-2024 10:49:00 |
Składania : | 25-06-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 25-06-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wojewódzki Sąd
Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o
udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez
podatku od towarów i usług.
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem
zamówienia jest usługa prania wykładzin w budynkach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ul.
Jana Kazimierza 10 oraz przy ul. Pankiewicza 4.
2. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawiera - OPZ - załącznik nr 1 oraz wzór umowy –
załącznik nr 2.
Warunki udziału w
postepowaniu
1. udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają niezbędny
potencjał techniczny oraz doświadczenie do wykonania zamówienia.
2. Zamawiający
uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent wykaże, iż:
1) posiada aktualne ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności na
kwotę ubezpieczenia nie niższą
niż 100.000,00 zł,
2) posiada referencje od co najmniej
dwóch Zamawiających, na wykonanie usługi prania wykładziny o
powierzchni nie mniejszej niż 4000 m2. W
przypadku usługi wykonywanej w
przeszłości dla WSA w Warszawie referencje za tą usługę nie są wymagane,
wystarczy wskazać daty realizacji usługi.
3. Oferent
spełni warunek, gdy:
1) w
formularzu ofertowym złoży oświadczenie o posiadaniu w/w dokumentów,
2) załączy kserokopie
polisy OC wykaz zrealizowanych umów oraz referencje.
WIZJA LOKALNA
Oferent przed
złożeniem oferty może dokonać wizji lokalnej budynków (wizja możliwa jest
w dzień roboczy od 11:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą do
kontaktu: Tomasz Puchalski , tel. 22 553 78 29 e-mail: tomasz.puchalski@warszawa.wsa.gov.pl).
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.
W przypadku pytań, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij
wiadomość do zamawiającego" lub kontakt telefoniczny::
- pytania związane z OPZ – Tomasz Puchalski, tel. 22/553 78 29,
- pytania proceduralne - Magdalena Jańczuk, tel. 22 553 78 66,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-06-27 11:03 | Piotr Kosicki |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty Pismo Adm-290/N118/2024 z dn. 27.06.2024 r. |
Komunikaty