Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-06-2024 08:40:00 |
Składania : | 05-07-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 05-07-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Wojewódzki Sąd
Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym o
wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i
usług. Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo
zamówień publicznych.
I. PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia
jest dobór, dostawa i montaż układu kompensacji mocy biernej w budynku
Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie znajdującego się w Radomiu
przy ul. Juliusza Słowackiego 7, w celu
uzyskania minimum 90% oszczędności w miesięcznych kosztach za energię
elektryczną, ponoszonych dotychczas przez Zamawiającego z tytułu występowania
mocy biernej.
2. Opis przedmiotu
zamówienia (OPZ) określa załącznik nr 1
.
3.Warunki realizacji określają
Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) stanowiące załącznik nr 2.
II. WIZJA LOKALNA.
1. Zamawiający dopuszcza
możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej w budynku do którego zostanie
dostarczony układ kompensacji mocy biernej tj. budynku Wojewódzkiego Sądu
Administracyjnego w Warszawie znajdującego się w Radomiu przy ul. Juliusza
Słowackiego 7.
2. Wizję lokalną
można przeprowadzić w każdym dniu pracującym (od poniedziałku do piątku w godz.
9-13) najpóźniej w dniu poprzedzającym termin wyznaczony na składanie ofert.
3. W celu ustalenia z
zamawiającym terminu wizji lokalnej należy skontaktować się p. Dawidem Wietrzyńskm pod numerem tel. 48 368-99-27
lub tel. 697-349-271, email: dawid.wietrzynski@warszawa.wsa.gov.pl
4. Wizja lokalna
umożliwi wykonawcom poznanie warunków technicznych umożliwiających podjęcie decyzji o złożeniu oferty i a także
umożliwi rzetelne obliczenie ceny oferty.
5. Informacje
pozyskane w trakcie wizji lokalnej, są jednym z elementów, jakie powinien uwzględnić
wykonawca oceniając ryzyko związane z realizacją zamówienia.
III. WYJAŚNIENIA
TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Oferent może
zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania
ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed
terminem składania ofert.
2. Zamawiający
udzieli wyjaśnień i opublikuje wyjaśnienia na stronie prowadzonego postępowania
bez ujawniania źródła zapytania.
3. Informacji na
temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu
formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr
telefonu:
1) 48 36 89 927/697-349-271 Dawid
Wietrzyński
- sprawy dotyczące
przedmiotu zamówienia oraz wizji lokalnej.
2) 22 553-78-65 Piotr
Kosicki
- sprawy proceduralne.
IV. WSPARCIE
TECHNICZNE PLATFORMNY
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach
od 8:00 do 17:00.
1) tel. 22 101 02 02
2) e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
V. INFORMACJE KOŃCOWE
1. Zapraszamy do
złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
2. Zastrzegamy, że
postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia
szacowanych środków.
3. Zaznaczamy, że
oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez zamawiającego jest
zawarcie umowy.
VI. ZAŁĄCZNIKI
załącznik nr 1 – Opis
Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
załącznik nr 2 – Projektowane
Postanowienia Umowy (PPU).
załącznik nr 3 - Zasady
postępowania w trybie zapytania ofertowego.
2024-07-24 10:59 | Piotr Kosicki |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Pismo Adm-290/N134/2024 z dn. 24.07.2024 |
Komunikaty